Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Best Marketing - Ta"na oli Cannes Lionsil va"ga huvitav ettekanne soolisest ebav6rdsusest foto- j...

Lisa oma blogi
Ta"na oli Cannes Lionsil va"ga huvitav ettekanne soolisest ebav6rdsusest foto- ja videomaailmas. Pildikeel on v6imas, meie aju to"o"tleb fotot 60 000 korda kiiremini kui teksti. Kui siiani on visuaalne meedia kujutanud naisi tihti seksikate, k6rvalrollides mehi toetavate tegelatena, siis nyyd on see k6ik muutumas. Inimesed on tydinud photoshopatud maailmast ja ta"iuslikkusest. Kui aastal 2007 myyys Getty Images rohkem pilte meestest, siis nyyd myyvad naiste fotod paremini. Kui aastal 2007 oli enimmyydud naist kujutaval fotol poolalasti uneledes lamav modell, siis aastal 2012 oli k6ige popim foto naisest, kes s6idab rongis ja on (!) riides. 2013. aastal on Getty fotopangast k6ige rohkem ostetud fotot naisest, kes kasutab tahvelarvutit. Hiinas on muuseas populaarseim pilt naisest robotit ehitamas. Trendid, millest bra"ndidel 6ppida on: fatigue with perfection; imperfect celebrities; the real you is sexy; you can't be what you can't see (naised fotodel kui eeskujud tydrukutele, edastamas s6numit, et absoluutselt k6ik on v6imalik); more than just a princess, repicture women. Vt blogisid: Pretty Girl Making Ugly Faces (http://prettygirlsmakinguglyfaces.tumblr.com/); Gala Darling (http://galadarling.com/); Gabifresh (http://www.gabifresh.com/). Vt ka Getty Images fotopanka naistest ja tydrukutest, kes tegelevad karatega v6i juhivad ettev6tet (Lean In collection: http://www.gettyimages.com/creative/frontdoor/leanin?Language=en-US). @ Seminar "The new visual language: how brands can use images to close the gender gap" by Getty Images. Siia jutu juurde sobib ha"sti see Pantene reklaam:


Labels Against Women | #ShineStrong Pantene

Does gender bias still exist? If the answer is no, then why is it that women who take charge tend to be called bossy, whereas men who do the same is just doi...