Suur Facebook’is turundamise buum läks lahti „meeldib ja jaga“ kampaaniate massilise levikuga. Tänaseks on jõutud mõistmiseni, et need 10 000 fänni, kes liitusid tänu suurele võidukampaaniale ei ole potentsiaalsed ostjad ning Facebook'i turundusstrateegia vajab restruktureerimist. Anneme 5 nippi Facebook’i kampaania tegemiseks:
http://www.wsionline.ee/meeldib-ja-jaga-kampaaniad-on-ajalugu-kuidas-turundada-facebookis "Meeldib ja jaga" kampaaniad on ajalugu – kuidas turundada Facebookis? - WSI Online www.wsionline.ee Sotsiaalmeedia on paljudele ettevõtetele igapäevane osa turundusest. Suur Facebook’is turundamise buum läks lahti „meeldib ja jaga“ kampaaniate massilise levikuga. Tänaseks on jõutud mõistmiseni, et need 10 000 fänni, kes liitusid tänu suurele võidukampaaniale ei ole potentsiaalsed ostjad ning istuv... |