Turundajate jaoks on tähtis teada ja kasutada ära maksimaalselt Facebooki poolt lubatud fotode, piltide, videode ja rakenduste maksimaalseid mõõte. Näiteks piltide puhul õigete suuruste kasutamisel ei lähe pildist midagi kaduma ja tihti on ka visuaalne kvaliteet parem. Seetõttu toomegi siin postituses ära kõigi tähtsamate elementide maksimaalsed ja soovitatavad suurused. Rakenduse Loe edasi […]
Turundajate jaoks on tähtis teada ja kasutada ära maksimaalselt Facebooki poolt lubatud fotode, piltide, videode ja rakenduste maksimaalseid mõõte. Näiteks piltide puhul õigete suuruste kasutamisel ei lähe pildist midagi kaduma ja tihti on ka visuaalne kvaliteet parem. Seetõttu toomegi siin postituses ära kõigi tähtsamate elementide maksimaalsed ja soovitatavad suurused. Rakenduse ikoon: Rakenduse õiguste akna pisipilt: Jagamise pildi suurus: Reklaampildi (ads) suurus (uuendatud 27.06.2012): Rakenduse ajajoone pisipilt: Lehe profiilipilt: “Kinnitatud” (pinned) postituse foto: Grupipilt: “Teetähise” (milestone) foto: “Esiletõstetud” (featured) postituse foto: Kaanepilt: Üles laetud foto: Fotode kuvamine albumis: Videod: Lõuendi (canvas) rakendus: Siin ongi kõik vajalikud mõõdud ära toodud. Kuna 30 Märtsil peavad kõik lehed kohustuslikus korras “Timeline” kasutama hakkama, siis vanu fännilehe mõõte enam eraldi välja tooma ei hakka. Kui avastasid, et midagi on puudu või vigane, siis anna kindlasti teada. Kui jääd millegiga hätta, siis võid samuti kirjutada ja oleme valmis sind aitama. Palju jõudu fännilehe turunduse maksimiseerimisel! |