Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

AamenStuudio - Sotsiaalsest ostlemisest

Lisa oma blogi

Sotsiaalne ostlemineLisaks fännilehtedele on Facebookil ja teistel sotsiaalvõrgustikel ettevõtete jaoks pakkuda ka mitmeid teisi turundusvõimalusi. Sotsiaalmeedia pakub e-kaubandusele võimalust lähena kliendile hoopis uuel, personaalsemal tasandil.

Veebipood ei pea asuma tingimata Facebooki lehel, vaid kliendi jaoks hea ja mugav võimalus on e-poodi sisse logida mõne oma sotsiaalkeskkonna kasutajakontoga, olgu selleks siis Twitter, Yahoo, Facebook või ka Google konto. See on lihtne kliendile, sest nii ei ole vajadust läbi teha aeganõudvat registreerimise protsessi, aga eriti kasulik on selline võimalus poeomanikule. Nimelt võimaldab klient ligipääsu oma profiilile, kus saab ammutada kõikvõimalikku eelistuste kohta käivat infot ja ka näiteks kontaktandmeid.

Sotsiaalmeedia haldamisega tegeleva ettevõtte Gigya küsitluse põhjal on üle poole vastanutest juba sotsiaalvõrgustiku põhise sisselogimise kasutusele võtnud või plaanivad seda lähiajal teha.

Sotsiaalvõrgustiku kaudu sisselogimise kasutamine

Kogu sotsiaalvõrgustikest saadud info võimaldab teha täpselt antud kliendile sobivaid personaalseid pakkumisi, suunata talle tema eelistuste põhjal reklaami ja muuta nii kogu müügiprotsess äärmiselt efektiivseks. Gigya teostatud uuringu tulemuste kohaselt avaldavad inimesed tavaliselt sotsiaalmeedia kanalites enda kohta järgmist informatsiooni:

Profiiliandmed erinevates sotsiaalmeedia keskkondades.

Loomulikult peab olema saadud informatsiooni kasutamisel üpris ettevaatlik, sest rohkelt personaalset reklaami ja pakkumisi võib riivata kliendi privaatsust ning luua hoopis negatiivse kuvandi.

 

Allikas: Emarketer