Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

7 BLAZE OÜ - Sotsiaalmeedia kogukonna haldamine – Rene

Lisa oma blogi

Ikka ja jälle saan oma perekonnalt ja sõpradelt küsimusi, et millega ma täpsemalt tegelen. Mis asi see sotsiaalmeedia haldamine ja turundus õigemini on? Mida ma teen? KES MA OLEN? Enne, kui seletan, et mida teen, räägin, kes ma üleüldse olen. Minu nimi on Rene. Ma olen inimene, kellele eelkõige meeldivad Loe edasi […]

The post Sotsiaalmeedia kogukonna haldamine – Rene appeared first on 7Blaze | Eesti sotsiaalseim sotsiaalmeedia agentuur.

Ikka ja jälle saan oma perekonnalt ja sõpradelt küsimusi, et millega ma täpsemalt tegelen. Mis asi see sotsiaalmeedia haldamine ja turundus õigemini on? Mida ma teen?

KES MA OLEN?
Enne, kui seletan, et mida teen, räägin, kes ma üleüldse olen.
Minu nimi on Rene. Ma olen inimene, kellele eelkõige meeldivad kultuuri, turismi, tehnoloogia ning majandusega seotud ettevõtmised.
Paar aastat elasin ja õppisin Ameerikas ärikommunikatsiooni, finantsmatemaatikat ning makromajandust .
Hindan puhast loodust ning austan tervislikke eluviise ning soovin ennast proovile panna ettevõtluses.

MIS ASI ON SOTSIAALMEEDIA HALDUS?

Sotsiaalmeedia haldus tähendab seda, et ettevõttel on professionaalne meeskond, mis tegeleb sotsiaalmeedias ettevõtte positiivse ja sotsiaalse kuvandi loomisega ning kliendisuhtluse hoidmisega.

See meeskond, mis koosneb strateegist, loovjuhist ja kogukonna haldurist, hoolitseb sinu sotsiaalmeedia staatuse ja funktsioneerimise eest, et kõik toimiks kehtiva trendi järgi. Mina olen osa sellest meeskonnast, hoolitsen selle eest, et hallatava ettevõtte ja tema fännide vaheline kommunikatsioon sotsiaalmeedias oleks nagu sõnagi eeldab – sotsiaalne. Igat fänni märgatakse individuaalselt ja neile pööratakse tähelepanu. See on sotsiaalse klienditeeninduse kogemus Internetis hindega 5+

Social-Media-ROI

Tulemus on meeldiv kogemus, mis toob kliendis esile positiivseid emotsioone. See aitab kasvatada lojaalsust sinu ettevõtte kuvandi suhtes ja see läbi suurendada käivet.

KOKKUVÕTTEKS
Värskelt sotsiaalmeediasse tulnud ettevõtetel esineb tihti edulugu juba esimestel päevadel, kuna nende tõelised fännid saavad nendega vahetult suhelda.
Uute sotsiaalsete suhete loomise protsess on pikk, suhtlus annab ettevõtte turundusele lisaväärtust, sest tagasiside on momentaalne ja areng on pidev. Kui soovid, et viiksin sinu sotsiaalmeedia kuvandi uuele tasemele, siis võta minuga ühendust – leiame koos sobiva lahenduse ja töötame välja strateegia, mis sobib just sinu ettevõtte visiooni ning sihtgrupiga.

Uusi ja meeldivaid koostööpartnereid oodates, Rene.
Aitame teineteist, võta ühendust: rene@7blaze.com, 56567081

[contact-form-7]

Success graph


The post Sotsiaalmeedia kogukonna haldamine – Rene appeared first on 7Blaze | Eesti sotsiaalseim sotsiaalmeedia agentuur.