Tere sõber! Kui sa seda siin praegu loed, siis oled usutavasti meiega samal arvamusel, et sotsiaalmeedia on täna üks põnevamaid, kiiremiad ning ka kasumlikumaid võimalusi oma brändi edendamiseks. Sotsiaalmeedia on täis erakordselt värvikaid meelelahutajaid, enesearengu ja ettevõtluse gurusid ning muidugi sotsiaalmeedia kangelasi, kes kui võluväel teevad sinu ühest eurost kaks ja rohkemgi. Meil on erakordselt […] The post Sotsiaalmeedia kangelane – Marilis Uibo appeared first on 7Blaze Social. Tere sõber! Kui sa seda siin praegu loed, siis oled usutavasti meiega samal arvamusel, et sotsiaalmeedia on täna üks põnevamaid, kiiremiad ning ka kasumlikumaid võimalusi oma brändi edendamiseks. Sotsiaalmeedia on täis erakordselt värvikaid meelelahutajaid, enesearengu ja ettevõtluse gurusid ning muidugi sotsiaalmeedia kangelasi, kes kui võluväel teevad sinu ühest eurost kaks ja rohkemgi. Meil on erakordselt hea meel tuua sinuni järjekordne intervjuu ning sulle öelda- palun saa tuttavaks, sinuga jagab oma tegemisi ja teadmisi
sotsiaalmeedia kangelane Marilis UiboAlustuseks paar sõna Marilis’ilt: “Mina olen Marilis ja ühel päeval lõi mu peas põlema tuli, mis sundis mind sukelduma sotsiaalmeedia turundusse. Tänaseni ma siin olen ja tundub, et pääsu pole, aga ma ei kurda. Mulle meeldib kirjutada pikki ja segaseid lauseid, vahepeal on mul sõnade puudus ja see aju osa, mis peaks sõnu kirja panema streigib – olen otsustanud, et ütlen kõik, mis öelda tahan lühidalt ja kui siis ka hakkama ei saa, lükkan klapi kinni ja proovin homme uuesti.” Intervjuu MarilisigaMida sa täpselt teed? Esitan endale päevas mitu korda seda küsimust. Vastu on kajanud lause ‘’Sa oled multifunktsionaalne ja teed kõike mida vaja, sealjuures sa saad sellega hästi hakkama!’’
Kirjelda oma igapäevast tegevust. Hommikul ärkan (kindlasti mitte enne kaheksat tundi) ja esineda võib tugevat tusasust. Kui tusasus on seljatatud, asun ma hetkel oma suurima ja elu esimese täiskohaga töö kallale ehk vaatan üle kõik kirjad, mis sisaldavad palju erinevaid küsimusi Tartus asuvate super ägedate külaliskorterite bookimise ja probleemide kohta. Lisaks tegelen ma Warpaint hammaste valgendaja müügiga. Pean tunnistama, et mu enda ettevõtmine on jäänud natuke soiku, sest teate ju küll – töö, kodu, trenn, söömine, magamine ja kvaliteetaeg teleka ees (jah ma vaatan palju eesti saateid, teisipäeviti kindlasti Siberi võmm ja reedeti Kuldvillak) ning kuni eelmise nädalani oli mul võimalus tegeleda ühe väga ägeda beebiga, mis kasvab päev päevalt.. Nimelt olin ma Black Carrot Fabrics’i turundusinimene. Tahaks, et kõik inimesed ostaks oma kangad just Black Carrotist, sest mujalt nii ägedaid ja kvaliteetseid kangaid ei saa – ausõna! Igatahes, kuni eelmise nädalani võttis see super äge ettevõtmine mu päevast päris suure osa, sest sisu vajas tootmist. Õhtu lõpuks, peale tunde Instagramis, Facebookis, maksekeskuses, webmailis ja Booking.com’s, olen ma tavaliselt nii suss, et enne järgmise päeva tulekut ma juba magan.
Miks sa seda teed? Sest see on äge. Kõik mu toimetamised on erineva näoga, aga ma tunnen, et kõik need näod sobivad mulle, päriselt!
Mis oli sinu esimene sotsiaalmeedia organisatsiooni/brändi konto, mida haldasid? Olin just kätte saanud majandusalase hariduse, turundusest ei teadnud ma midagi ja vaja oli tegudele asuda!
Kirjelda sotsiaalmeediat 90 tähemärgiga. Meelelahutus ja reklaam, mis võib sind harida, muuta rumalamaks, röövida su rahakoti sisu või teha sind miljonäriks.
Kui sa peaksid valima ainult ühe sotsiaalmeedia platvormi, siis millise ja miks? Instagram, sest kui palju laigitakse Sinu pilte FB’s ja kumb on kasutajasõbralikum? Mis on sinu suurim saavutus seoses sotsiaalmeediaga? Hetkel kindlasti jõudmine läbi oma sotsiaalmeedia ja www.warpaint.ee’ga tuhandete inimesteni. Samas vähemtähtsam pole Black Carrot, mida tehes tundsin, et meil on väga kvaliteetsed sotsiaalmeedia kanalid. Paari aasta pärast uuendan ma seda lahtrit kindlasti, sest uued väljakutsed leiavad kindlasti varsti tee minuni. Mis on kõige ägedam projekt, millega oled seotud olnud? Black Carrot Fabrics – on äge näha, kuidas areneb ettevõtte, mille visioon on jõuda kaugele ja ületada riigipiire väga võimsalt.
Mis sinu suurim ebaõnnestumine ja mis sa sellest õppisid? Vaikus 5 minutit. Ma olen vist olnud tagasihoidlik ja mugavusstsoonis, sest mul ei tule pähe ühtegi ebaõnnestumist – või siis ma ei oska neid lihtsalt ära tunda ja pean neid väikesteks apsakateks. Tõesti tahaks, aga ei oska midagi välja tuua.
Millist maailmakuulsat brändi tahaksid sa sotsiaalmeedias esindada? Ma olen 100% dressi- ja tossuinimene, tänu sellele tahaks teha midagi sama ägedat nagu Nike on teinud ja ma kadestan kõiki neid Eesti mehi ja naisi, kes nendega koostööd teevad |