Kas sina usud armastusse esimesest silmapilgust? Igaljuhul just nii juhtus meie tänase kangelasega, kes oma elu esimest digituturunduse-teemalist raamatut lugedes, oligi koheselt armunud. Ja see digisuhe on esimesest sädemest arenenud niivõrd võimsaks leegiks, et 60,000 inimest iga kuu käivad sellest osa saamas ???? Mis, kus, kes, mida? Just niipalju lugejaid on iga kuu tema Facebooki turundusele pühendatud blogis. […] The post Sotsiaalmeedia kangelane – Karola Karlson appeared first on 7Blaze Social. Kas sina usud armastusse esimesest silmapilgust? Igaljuhul just nii juhtus meie tänase kangelasega, kes oma elu esimest digituturunduse-teemalist raamatut lugedes, oligi koheselt armunud. Ja see digisuhe on esimesest sädemest arenenud niivõrd võimsaks leegiks, et 60,000 inimest iga kuu käivad sellest osa saamas Mis, kus, kes, mida? Just niipalju lugejaid on iga kuu tema Facebooki turundusele pühendatud blogis. Palun saa tuttavaks, meie seekordne sotsiaalmeediakangelane Karola KarlsonAmetilt Performance Marketing Manager ning peale eduka blogipidamise töötab Karola freelance turundajana, keskendudes peamiselt Taxify reklaamidele 15+ turul. Aga nüüd intervjuu juurde. Vingeks alguseks nimeta üks imelik, põnev või naljakas fakt enda kohta, mida võibolla enamus inimesi ei tea, aga mida sa oled nõus meie lugejatega jagama. Ma olen suure osa oma elust olnud pettunud kohvis, kuna see ei mõju mulle. Kohe üldse mitte. Ma võin juua ära suure tassi kanget musta kohvi ja soovi korral 3 minuti pärast magama jääda. Ühel hetkel avastasin, et minu jaoks toimib kofeiin teises vormis – jääkülmade jookide sees. Nii et ma joon aasta läbi jääkohvi, talvel Tallinna kohvikute teenindajatelt üllatunud pilke saades. Ja Club Matet, mida ma otse maaletoojalt kastide kaupa tellin. Kaua sa oled olnud tegev sotsiaalmeedias? Turundajana u 3 aastat, kasutajana umbkaudu 8 aastat.
Mida sa täpselt teed ehk kirjelda oma igapäevast tegevust. Enamasti hõlmab see veebilehe optimeerimist, Facebooki + Google’i reklaamide kirjutamist-disainimist-haldamist, üldist copywritingut ja turundusprojektide juhtimist.
Miks sa seda teed?
Mis oli sinu esimene sotsiaalmeedia organisatsiooni/brändi konto, mida haldasid?
Kirjelda sotsiaalmeediat 90 tähemärgiga.
Rääkides sotsiaalmeedia turundusest, kui sinu igapäevatööst, mis on 2-3 peamist murekohta, millega sinu poole pöördutakse?
Kui sa peaksid valima ainult ühe sotsiaalmeedia platvormi, siis millise ja miks? Mis on sinu suurim saavutus seoses sotsiaalmeediaga?
Mis on kõige ägedam projekt, millega oled seotud olnud?
Mis on olnud sinu suurim ebaõnnestumine ja mis sa sellest õppisid? Aga mul on alati hea meel, kui oma ebaõnnestumistele tagasi mõtlen – ma poleks praegu siin nende teadmistega, mis mul on, kui ma poleks läbinud täpselt seda teed, mida mööda siiia jõudsin. Pikk ja kummaliselt filosoofiline lause
Millist maailmakuulsat brändi tahaksid sa sotsiaalmeedias esindada?
Mida sa teeksid, kui sul kaob pikaks perioodiks ära elekter ja internet? Mõtlen mõnikord ka sellele, et mis ma siis teeks, kui kõik mu kliendid järsku enam minuga koostööd ei teeks… Hetkeplaan on, et keskenduksin oma blogile, otsiksin endale USAs publisheri ja kirjutaksin Facebooki reklaamide teemalise raamatu. Kas internetti juhivad kassid?
Kes on sinule eeskujuks? Ühtlasi ka kõrgel tasemel fotograafia, arhitektuur, disain – mulle meeldivad asjad, mis on andekate inimeste poolt teostatud ja nende nägemine/kogemine paneb aluse ka minu isiklikele standarditele. Kahtlemata on minu ümber igapäevaselt veel väga palju huvitavaid ja teatud valdkondades andekaid inimesi, kes kõik omal moel inspireerivad. Mis superkangelane sa tahaksid olla? Mitte ükski – kui sa selle üle mõtled, siis neil on alati tohutu palju isiklikke ja psühholoogilisi probleeme. Ma olen oma tavalise Karola eluga väga õnnelik. Mis on suurim viga, mida oled näinud sotsiaalmeedia kanali haldamises? Keskpärase kvaliteediga sisu tootmine. Mis on esimene samm sotsiaalmeedia kangelaseks saamisel? Tee seda, mis sind huvitab ja tee seda hästi. Kui sa teed keskpärast asja, siis miks keegi sinust huvituma peaks? Mis on sinu soovitused alustavale sotsiaalmeedia haldurile? Mõtle, mis su publikule korda läheb. Vaata, mida su konkurendid ja ka teised edukad brändid sotsiaalmeedias teevad ning kohanda nende parimad ideed oma brändile. Samas pea meeles, et seal on suur vahe, kas kopeerid kellegi ideed üks-ühele või kasutad seda kui inspiratsiooniallikat, et oma brändi sisu luua. Millist veebipõhist tööriista sina kasutad/vajalikuks pead, mida kindlasti soovitaksid ka teistele? Minult on nii mitu korda küsitud, et kas Facebooki puhul peaks kasutama AdEspressot, Smartly’t, Hootsuite’i, Bufferit või mõnd muud tööriista. Tegelikult pole sul mitte ühtegi neist sotsiaalmeedia tööriistadest vaja. Tee lihtsalt häid ja huvitavaid postitusi/reklaame. Kust ammutad peamiselt inspiratsiooni sisuloomeks? Mulle meeldib vaadata, mida teised brändid teevad. Ühtlasi on töö käigus tekkinud hea ülevaade, mis toimib. Näiteks reklaamivisuaale välja mõeldes võtan mõnikord lahti Pinteresti või Designspirationi ja vaatan filmipostreid või muid mitte-reklaami ideid ning koostan oma peas listi lahedatest ideedest, mida saaks omaenda projekti puhul kasutada.
Soovita paar raamatut või blogi, mis on sind ennast kõige rohkem mõjutanud? Raamatud: Daniel Kahneman, Thinking Fast an Slow – suurepärane raamat tarbijapsühholoogia kohta. Yuval Noah Harari, Homo Deus: A Brief History of Tomorrow – huvitavad ideed selle kohta, kuhu inimene kui liik omadega jõudnud on. Lisaks autorid, keda varem mainisin. Lemmikud (turundus)blogid: Ja ofc ei saa ma jätta kasutamata võimalust mainida omaenda blogi AggregateBlog.com Lisaks kuulan ma veel tervet posu podcaste, mille teada saamiseks võivad 7blaze’i lugejad mulle kirjutada karola@aggregateblog.com NB. Vaata või kuula kindlasti ka Karola ja 7Blaze podcasti Kuidas saada vabakutseliseks Lisa üks pilt, video või muu loovlahendus, mis kirjeldaks ära sotsiaalmeedia kangelase. Mida sina küsiksid sotsiaalmeedia kangelaselt? Mis on sinu arvates levinud valed arusaamad, mis inimestel sotsiaalmeediategelasteste kohta tekivad? Mis on sinu suurim eesmärk tööelus? Soovita mõnda sotsiaalmeedia kangelast selles rubriigis osalema.
Kuidas on sinuga kõige parem kontakteeruda? karola@aggregateblog.com
Kogu 7Blaze tiimi poolt Suur Tänu Sulle Karola! Kui intervjuu Karolaga oli sinu jaoks põnev, humoorikas, Sulle võivad meeldida ka teistesotsiaalmeedia kangelaste intervjuud SIIN!The post Sotsiaalmeedia kangelane – Karola Karlson appeared first on 7Blaze Social. |