No mida sa hea hing teed, kui Facebook’i fännilehele pole enam varsti üldse mõtet midagi postitada (seda näevad heal juhul vaid Kersti ja Toomas ja võib olla veel paar fänni), flaierid kojameeste vahel asendab Mupo niikuinii trahvikviitungitega ja televusseri hirmkallist reklaami vaatavad ilmselt ainult pensionärid- edukad ettevõtjad loevad raamatuid mitte ei lesi diivanil? Mida sa […] The post Sotsiaalmeedia kangelane – Johannes Kanter appeared first on 7Blaze Social. No mida sa hea hing teed, kui Facebook’i fännilehele pole enam varsti üldse mõtet midagi postitada (seda näevad heal juhul vaid Kersti ja Toomas ja võib olla veel paar fänni), flaierid kojameeste vahel asendab Mupo niikuinii trahvikviitungitega ja televusseri hirmkallist reklaami vaatavad ilmselt ainult pensionärid- edukad ettevõtjad loevad raamatuid mitte ei lesi diivanil? Mida sa siis teed? wink…wink Just nii! Wink. Äriedu järele janunev nooruslik meeskond personaalse lähenemise ja värskete ideedega pakkumas innovatiivseid ja läbimõeldud lahendusi äri kasumlikumaks muutmiseks. Ja üks silmapilgutaja sellest tiimist oli lahkesti nõus meie küsimustele vastama ning meil on siiralt hea meel tuua sinuni intervjuu
sotsiaalmeedia kangelane Johannes KanterVingeks alguseks nimeta üks imelik, põnev või naljakas fakt enda kohta, mida võibolla enamus inimesi ei tea, aga mida sa oled nõus meie lugejatega jagama. Vahel ärkan nädalavahetustel varakult ning mängin Assassins Creed’i PS4’ja peal. Kaua sa oled olnud tegev sotsiaalmeedias? Inimesena sellest hetkest, kui rate.ee populaarseks sai. Turundajana alates 2009. Mida sa täpselt teed ehk kirjelda oma igapäevast tegevust. Hetkel juhin digiagentuur wink turundusosakonda. Meie ülesanne on aidata klientidel leida ja rakendada uusi kasvustraateegiaid interneti vahendusel. Täpsemalt koosneb minu igapäevatöö: kliendikohtumised (20%), lõunapaus (10%), e-mailidele vastamine (20%), digikampaaniate seadistused, planeerimised ja muud klientidele tehtavad tööd (25%), aeg mida ma ei planeeri ja mis kulub kõige muu peale (25%).
Elus tuleb alati leida endale tegevusi, mis pakuvad positiivseid emotsioone ja mis motiveerivad. Leian, et turunduses on väga palju erinevaid külgi, mis muudavad selle töö väga vaheldusrikkaks. Rutiin pole mulle kunagi väga meeldinud. Lisaks on turunduse valdkond praegusel digiajastul meeletult kiirelt arenemas. Kõikide muudatuste ja uuendustega kaasas käimine on omaette väljakutse, kuid uute asjade õppimine mulle meeldib. Seda kõike teen ma enda agentuurina seepärast, et hindan töö juures paindlikkust ja tahan mõelda suuremalt, kui vaid ühe ettevõtte kasvatamine.
Mis oli sinu esimene sotsiaalmeedia organisatsiooni/brändi konto, mida haldasid? Võimalik, et see oli EBSikate facebooki leht.
Kirjelda sotsiaalmeediat 90 tähemärgiga. Brändid loovad tähendusrikkamaid suhteid oma sihtgrupiga kiiremini kui kunagi varem.
Peamised murekohad on seotud sisuloomega ja üldise arusaamatusega, kuidas sotsiaalmeedia tulemusi mõõta äriliselt. Vähem olulised ei ole ka lihtsad igapäevased tehnilised küsimused “Kuidas ma Power Editor’is Custom Audience’i loon?”.
Instagram. Üks kiiremini kasvavaid sotsiaalmeedia platforme. Üldiselt on iga sotsiaalmeedia platform teatud niššile sobivam. Küll aga kõik platformid liiguvad väga sarnases suunas ja on oma tehnoloogia osas kindlasti konkureerivad.
Ilmselt kõige sobivam on välja tuua oma hobiprojekt GettingGrowth, mida olen 2016. aasta suvest kasvatanud. Panustades praktiliselt 2-3 tundi nädalas järjepidevalt poolteist aastat, on tekitanud mulle kuskil 3000 e-maili kontakti, üle 25,000 jälgija Instagramis ning arvestatava lisasissetuleku konsultandina.
Üks ägedamaid projekte, millega olen seotud olnud, on ilmselt Click & Grow. Paar aastat tagasi aitasime kaasa Facebooki kampaaniatega. Katsetasime erinevaid turgusid, sihtimisi ja demograafiat, kuni leidsime ostjad, kes tõid esimese ostuga rohkem sisse, kui reklaami näitamiste ja klikkide pealt maksime.
On tekkinud olukordi, kus digikampaania pole täiesti korrektselt seadistatud või on mõneti vastuolus reklaamiplatformi tingimustega. Sellised vead võivad minna väga kalliks, kas valesti näidatud reklaamide arvelt või siis kaotatud aja osas.
Tesla.
Offline marketing.
Kuna kassid jõudsid ka hiljaaegu blockchaini, siis ma julgeks seda väita küll.
Noah Kagan, Neil Patel, Brain Dean
Keegi, kes inspireerib inimesi oma unistusi teoks tegema.
Ebainimlik ja vähehooliv suhtlus.
Järjepidevus. Mis on sinu soovitused alustavale sotsiaalmeedia haldurile? Alusta nende teadmistega, mis sul on ja alusta täna. Selles valdkonnas ei saa kunagi kõigest täielikult aru. Kui sa seda arvad, siis petad end.
Canva.com on kindlasti üks vingemaid disaini tööriistu sotsiaalmeedia jaoks. See on muideks tasuta. Sotsiaalmeedia planeerimiseks kasutan ise Buffer’it ja Hootsuite’i. Lisaks, kui plaanid korraldada mingeid sotsiaalmeedia mänge ja giveaway’sid, siis soovitan julgelt proovida Gleam.io’d.
Oma eeskujudelt ja kõikjalt enda ümbert, mida loen ja kogen.
Simon Sinek “Start with Why” on kindlasti üks lemmikudest. “Ultimate Sales Machine” Chet Holmes’i poolt sisaldab päris toreid mõtteid. Klassika on ka kindlasti Tim Ferris’i poolt kirjutatud “The 4-hour Workweek”.
Mida sina küsiksid sotsiaalmeedia kangelaselt? Mis su tunnihind on?
Kuidas on sinuga kõige parem kontakteeruda? E-mail: johannes@wink.ee
Kogu 7Blaze tiimi poolt Suur Tänu Sulle Johannes! Kui intervjuu Johannesega oli sinu jaoks põnev, humoorikas, Sulle võivad meeldida ka teistesotsiaalmeedia kangelaste intervjuud SIIN!The post Sotsiaalmeedia kangelane – Johannes Kanter appeared first on 7Blaze Social. |