Kiire küsimus Sulle. Kas soovid oma ettevõttele või muidu toredatele mõtetele väljaspool Maarjamaad tähelepanu saada? JAH, siis loe edasi. EI, siis loe ikka edasi, sest edu saladus peitub eelkõige kontaktides ja täna saad sa tuttavaks väga mõnusa kangelasega, kelle abi võib hoopis mõni su sõber vajada või sina ise kunagi hiljem. Meil on siiralt hea […] The post Sotsiaalmeedia kangelane – George Zhordania appeared first on 7Blaze Social. Kiire küsimus Sulle. Kas soovid oma ettevõttele või muidu toredatele mõtetele väljaspool Maarjamaad tähelepanu saada? JAH, siis loe edasi. EI, siis loe ikka edasi, sest edu saladus peitub eelkõige kontaktides ja täna saad sa tuttavaks väga mõnusa kangelasega, kelle abi võib hoopis mõni su sõber vajada või sina ise kunagi hiljem. Meil on siiralt hea meel öelda, palun saa tuttavaks- kommunikatsiooniagentuuri H/G peavõlur George Zhordania, kes hoolitseb selle eest, et Eesti ettevõtted jõuksid tulemusteni ja jääksid meelde ka kodust kaugemal.
Intervjuu Georgega Vingeks alguseks nimeta üks imelik, põnev või naljakas fakt enda kohta, mida võibolla enamus inimesi ei tea, aga mida sa oled nõus meie lugejatega jagama.
Kuna H/G ampluaa on lai, teen päeva lõikes erinevaid asju: kirjutan silmapaistvat copy’t, jälgin nii kohalikku kui rahvusvahelist meediapilti, pitchin oma klientidele (kohati ulmelisi) PR- ja turundusideid, suhtlen ajakirjanikega ning – loomulikult – postitan sotsiaalmeediasse. Üks uusimaid asju, mida teen, on turundusautomaatika.
Miks sa seda teed?
Jõudsin oma kooliprojektiga peavoolumeediasse. Sain A.
Kirjelda sotsiaalmeediat 90 tähemärgiga.
Rääkides sotsiaalmeedia turundusest kui sinu igapäevatööst, mis on 2-3 peamist murekohta, millega sinu poole pöördutakse? Kui sa peaksid valima ainult ühe sotsiaalmeedia platvormi, siis millise ja miks?
Mis on sinu suurim saavutus seoses sotsiaalmeediaga? Mu Google Plus’i profiil on siiani alles.
Mis on kõige ägedam projekt, millega oled seotud olnud? Nemad lähenesid samamoodi puitmajadele. Tagasihoidliku eelarve, kuid paari nutika lahendusega jõudsime rahvusvahelise auditooriumini nagu naksti. Isegi The Guardian kirjutas meist.
Mis on olnud sinu suurim ebaõnnestumine ja mis sa sellest õppisid?
Millist maailmakuulsat brändi tahaksid sa sotsiaalmeedias esindada?
Mida sa teeksid, kui sul kaob pikaks perioodiks ära elekter ja internet?
Kes on sinule eeskujuks?
Mis superkangelane sa tahaksid olla?
Mis on suurim viga, mida oled näinud sotsiaalmeedia kanali haldamises?
Mis on esimene samm sotsiaalmeedia kangelaseks saamisel? Ostan punase keebi, võibolla ka maski.
Mis on sinu soovitused alustavale sotsiaalmeedia haldurile?
Millist veebipõhist tööriista sina kasutad/vajalikuks pead, mida kindlasti soovitaksid ka teistele?
Kust ammutad peamiselt inspiratsiooni sisuloomeks? Kliendilt. Suhtled ja uurid ja küsid ja sealt ta tuleb. Põhjamaiste inimestega läheb reeglina aega aga ega ta tulemata ei jää.
Soovita paar raamatut või blogi, mis on sind ennast kõige rohkem mõjutanud? Oskus kirjasõna abil auditooriumis emotsioone tekitada on infoajastul kriitiline.
Lisa üks pilt, video või muu loovlahendus, mis kirjeldaks ära sotsiaalmeedia kangelase.
Soovita mõnda sotsiaalmeedia kangelast selles rubriigis osalema. Mark Zuckenberg
george@hgagency.com kaudu saab reeglina kiireima vastuse.
Kogu 7Blaze tiimi poolt Suur Tänu Sulle George! Kui intervjuu Georgega oli sinu jaoks põnev, humoorikas, Sulle võivad meeldida ka teistesotsiaalmeedia kangelaste intervjuud SIIN!
The post Sotsiaalmeedia kangelane – George Zhordania appeared first on 7Blaze Social. |