Minu jaoks on kõige olulisem sõnum – olgu see siis visuaalne või tekstiline, mõtestatud sõnum kannab endas vinget jõudu olenemata meediumist, mõjutades sihtgruppi ühel või teisel viisil. Milline sõnum sihtgruppi kõnetab ja kuidas seda edastada – see on juba põnev väljakutse! Blogi rubriik sotsiaalmeedia kangelastest Nimi: Eveli Paalberg Ettevõte/organisatsioon: Kommunikatsiooniagentuur Optimist Public Amet: Kommunikatsiooni […] The post Sotsiaalmeedia kangelane – Eveli Paalberg appeared first on 7Blaze Social. Minu jaoks on kõige olulisem sõnum – olgu see siis visuaalne või tekstiline, mõtestatud sõnum kannab endas vinget jõudu olenemata meediumist, mõjutades sihtgruppi ühel või teisel viisil. Milline sõnum sihtgruppi kõnetab ja kuidas seda edastada – see on juba põnev väljakutse! Blogi rubriik sotsiaalmeedia kangelastest
Nimi: Eveli Paalberg
Mida sa täpselt teed? Kirjelda oma igapäevast tegevust Oma igapäevases töös tegelen peamiselt erinevatele ettevõtetele kirjutamisega – artiklid, pressiteated, sotsiaalmeedia sisu loome, kommunikatsiooniplaanide loomine ja haldamine, kuid võrdlemisi palju on ka ürituste korraldamist, mille juurde kuulub Twitteri ja FB livede tegemine ning videote tegemine, millest tänapäeval mööda vaadata on pea võimatu. Video ütleb rohkem kui tuhat sõna! Ahjaa, reklaame teen ka päris palju ja mitte boost nupuga!
Miks sa seda teed? Kommunikatsioon on väga põnev valdkond, mis pakub alati uusi väljakutseid. Ühtlasi õpin ma iga päev midagi uut – kas uue valdkonna, kultuuri ning ühiskonnas toimuva kohta või inimeste kohta.
Mis oli sinu esimene sotsiaalmeedia organisatsiooni/brändi konto, mida haldasid? Päris hea küsimus. Ma arvan, et see oli Hematogeeni leht, mille administraatoriks ma sain, kuid enne seda aitasin Vurripoistel sisu luua ka ühele jäätisemängule copyt kirjutades. Premia Suvesärk oli see ehk?
Kirjelda sotsiaalmeediat 90 tähemärgiga. Seni pole sotsiaalmeediale suudetud leida üheselt mõistetavat selgitust (öeldakse, see on in flux), kuid julgen arvata, et tegemist on inimeselt inimesele meediaga, kus mängureeglid on paljuski paika pandud keskkonna enda poolt.
Kui sa peaksid valima ainult ühe sotsiaalmeedia platvormi, siis millise ja miks? Instagram, sest mulle meeldib selle platvormi ajalooline väärtus – visuaalne päevik sellest, mis on olnud. Fotograafia on alati olnud nö elu dokumenteerimiseks, Instagram annab võimaluse sellele loovalt läheneda ja oma lugu jutustada kui selleks peaks soovi olema.
Mis on sinu suurim saavutus seoses sotsiaalmeediaga? Minu suurimaks saavutuseks seoses sotsiaalmeediaga on oskus sellest ka distantseeruda. Sotsiaalmeedia ei maga kunagi, kuid samm kõrvale aitab näha suurt pilti ja väärtusi, mis on päriselt olulised.
Mis on kõige ägedam projekt, millega oled seotud olnud? Lennujuhtide kampaania projekt oli väga lahe just seetõttu, et see võimaldas mul endal kokku viia PR-i ja sotsiaalmeedia. Ka Tallinna Kohvifestival oli vägev ettevõtmine, mis üllatas nii ennast kui klienti. Kevadtormi demo kajastamine Tapal, kus polnud esialgu levigi osutus samuti väga põnevaks. Jah, neid projekte on tegelikult mitmeid ja palju ägedaid ka veel ees!
Millist maailmakuulsat brändi tahaksid sa sotsiaalmeedias esindada? Ma ei tahaks kindlasti piirduda vaid sotsiaalmeediaga, kuid kui oleks võimalik teha mõni sotsiaalkampaania maailmatasemel, mis aitaks või pööraks tähelepanu probleemile, siis sellest võimalusest haaraks kinni!
Mida sa teeksid kui sul kaob pikaks perioodiks ära elekter ja internet? Oleksin õnnelik! |