Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Best Marketing - Sotsiaalmeedia agentuuri PingPong Marketing juht Robert Kõrvits rääkis Best of D...

Lisa oma blogi
Sotsiaalmeedia agentuuri PingPong Marketing juht Robert Kõrvits rääkis Best of Digitalil oma kliendist Eesti Energiast (EE). 2013.a alguses oli 40-50% kommentaaridest EE pihta sotsmeedias negatiivsed. Mida teha? EE pööras PingPongi abil fookuse ettevõttelt inimestele – tutvustas EE töötajaid, tõi välja huvitavaid fakte nende kohta (näiteks et üks töötaja on lisaks sellele, et ta töötab EE-s, ka Eesti Liblikaseltsi juht jne). Samuti paluti sotsiaalmeedia fänne osaleda küsitlustes (näiteks: Kas teie tänaval valgustus põleb?). Aasta jooksul genereeris pingPong EE eest sotsiaalmeedias 640 postitust ja 2013.a lõpus oli lugejate negatiivsete kommentaarideja postituste osa vaid 5-10%. - Best of Digital Marketing 2014.