Soovitus: püüa olla esindatud kõikides kanalites, mida inimesed tarbivad. Ära ole vaid Facebookis kinni, sest selle mõju kahaneb. Kui varem tegi FB 50% Siisoni käibest, siis nüüd vaid 15-20%. Põhjus: FB tegi muudatuse ja enam ei jõua teie postitused kogu fännibaasini. Ennustatakse, et varsti on käes zero reach ja vaid boostitud postitused jõuavad fännibaasini. Suurema osa käibest teeb Siisonile e-uudiskiri, milleks kasutatakse korralikku tarkvara (MailChimp) – Siisoni asutaja ja turundusjuht Matthias Vutt, kes töötab ka Taevas Ogilvy’s @ Best Practice sotsiaalmeedia parimate praktikate konverents 2014. Vt ka http://siison.ee/
Siison | Riided, kingad, ilutooted ja ehted siison.ee Riided, kingad, aksessuaarid ja ilutooted Eesti moodsaimast e-poest Siison. |