Sõltumatu tarbijaveeb minuraha.ee loodi 2006. aastal Finantsinspektsiooni spetsialistide poolt. Tarbijaveebist saab erapooletut nõu, kuidas oma rahaasju arukalt planeerida, eesmärke seada ja nende saavutamiseks sobivaid finantsteenuseid valida.
Käesoleva aasta kampaanialt oodati stabiilset tõusu tarbijaveebi kasutajate arvus ning minuraha.ee brändi lubaduse selget kommunikeerimist, mis aitaks neil eristuda kiirlaenu pakkujatest. Meedia- ja loovlahenduse väljatöötamisel lähtusime eesmärgist kasvatada teadlik huvi minuraha.ee vastu läbi antud tarbijaveebi mitmekülgse sisu näitamise. Tõenäoliselt vähesed inimesed teadsid enne 2013. aasta kampaaniat, et minuraha.ee lehelt leiab hulganisti praktilisi ja kasutajasõbralikke vahendeid oma rahaasjade korraldamiseks ning finantsteadlikkuse parandamiseks. Teine strateegiline otsus oli n-ö taas elavdada minuraha.ee lehel üleval olnud mängu „Oliver otsustab!“ ning uuesti suunata selle unarusse jäänud, samas kasuliku ja hariva sisu juurde potentsiaalseid tarbijaveebi kasutajaid. Mängu mõte toetab väga hästi kogu kampaania kontseptsiooni – kõige tugevam huvi minuraha.ee lahenduse vastu tekib siis, kui kampaania aitab inimestel avastada ennast situatsioonis, kus nad peavad ise tõdema selle lahenduse vajalikkust. Tahame tänada Finantsinspektsiooni ning reklaamiagentuure Newton ja Velvet, kellega koos kampaania valmis. Vaata reklaamklippe, minuraha.ee veebilehte ning mängi "Oliver otsustab" auhinnamängu ja võida iPad mini! KLIPP 1: http://vimeo.com/78333057 KLIPP 2: http://vimeo.com/78333027 OLIVER OTSUSTAB: http://goo.gl/2XkFOQ www.minuraha.ee |