Internetireklaamifirma smartAD kasvatas augustis käivet kahekordseks võrreldes eelmise aastaga ning seda nii Eesti ja Läti turul. Tugev reklaamimüük aitas ettevõttel kaasa turuosa suurenemisele. Peamiselt on käibe kasv tulnud suurte portaalide (nt Delfi.ee, Neti.ee) arvelt, kelle müügikäive on langenud. smartAD Eesti … Continue reading
Internetireklaamifirma smartAD kasvatas augustis käivet kahekordseks võrreldes eelmise aastaga ning seda nii Eesti ja Läti turul. Tugev reklaamimüük aitas ettevõttel kaasa turuosa suurenemisele. Peamiselt on käibe kasv tulnud suurte portaalide (nt Delfi.ee, Neti.ee) arvelt, kelle müügikäive on langenud. smartAD Eesti juht Meelis Vill kommenteeris:
smartAD on Eesti kapitalil põhinev internetireklaamifirma, mis pakub innovatiivseid reklaamlahendusi Baltikumis. smartADile on omistatud mitmeid auhindu: 2011.aastal Äripäeva Turunduse TOP II koht ning 2010.aastal Eesti Konkurentsivõime Auhinna konkursi 5.koht. |