Lähtuvalt vajadusest tekitada Skanskale töö- ja praktikakuulutuste kujunduspõhi, otsustasime senist tõsiseilmelist väljendusviisi veidi personaalsemas ja pehmemas võtmes tõlgendada. Ehitusvaldkonda kuuluvale ettevõttele omaselt kannab Skanska olemasolev identiteet endas klassikaliselt ranget ja ratsionaalset joont. Projekti eesmärgiks oli tõlkida brand manuali mõned aspektid korporatiivsest keelest tavatarbijale mugavamasse vormi, midagi samas identiteedi tuumast ära andmata. Nii tõime Skanska põhjalikust [...]
Lähtuvalt vajadusest tekitada Skanskale töö- ja praktikakuulutuste kujunduspõhi, otsustasime senist tõsiseilmelist väljendusviisi veidi personaalsemas ja pehmemas võtmes tõlgendada.Ehitusvaldkonda kuuluvale ettevõttele omaselt kannab Skanska olemasolev identiteet endas klassikaliselt ranget ja ratsionaalset joont. Projekti eesmärgiks oli tõlkida brand manuali mõned aspektid korporatiivsest keelest tavatarbijale mugavamasse vormi, midagi samas identiteedi tuumast ära andmata. Nii tõime Skanska põhjalikust brand manualist lähtudes kujundustesse käsitsi joonistatud joone kujundi. Korporatiivne ilme sai hetkega sõbralikuma ja soojema varjundi. Uuendused ilmusid esmalt töökuulutustes erinevates Eesti trükimeedia väljaannetes ja Skanska koduleheküljel. Tööülesande raames valmisid ka kaks muheda joonega logo:
GALERII |