Silja on suvepuhkuselt tagasi ja valmis võtma vastu töid loovusfestivalile Balticbest 2014! Siit leiad lühijuhendi: http://best-marketing.ee/balticbest/most-important-in-brief
Siin on kategooriate kirjeldused: http://best-marketing.ee/balticbest/categories Siin tööde üleslaadimise keskkond Defol.io-s: http://defol.io/balticbest/2014 Konkursi tähtaeg on 15. august 2014! Kõikide kategooriate Grand Prix auhinna võitjad saadab Best Marketing omal kulul konkureerima Eurobestile. 29. augustil toimub Pärnus lisaks auhinnagalale ka Balticbest 2014 konverents, kus esinevad: - Phil Thomas, CEO, Cannes Lions Festivals - Björn Larsson, CMO & SVP Strategic Marketing & Brand at Swedbank (Sweden) - Piret Reinson, Coordinator of Communication and Marketing of Nordea Baltics - Karl Multer, Head of Marketing and Communication at SEB Baltics - Anželika Zorina, JYSK Marketing Director Baltic markets - Robert Daniel Nagy, Head of Design @ Halbye Kaag JWT, Copenhagen - Vesa Tujunen, Executive Creative Director at TBWA\Helsinki - Gesina Roters, Creative partner, DAY creative business partners, Amsterdam - Erik Kruse, Strategic Marketing Manager and Networked Society Evangelist, Ericsson (Sweden) - Jens Mortier, Owner of mortierbrigade (Belgium) - Hallvard Fjeldbraaten, Creative, Partner, Llowbank (Norway) Konverentsi kava on on üleval, palun tutvu sellega siin: http://best-marketing.ee/balticbest/conference BALTICBEST 2014 best-marketing.ee |