Ajakiri „Mari“ on mõeldud kaasaegsele naisele, kel on omad püüdlused ja eesmärgid ning kes soovib pöörata tähelepanu oma tervisele, heaolule ja elukvaliteedil selleks, et elada võimalikult nooruslikult, huvitavalt ja aktiivselt. Sihtrühmaks on 35-65aastased keskmise ja keskmisest kõrgema haridustaseme ja sissetulekuga … Jätka lugemist
Ajakiri „Mari“ on mõeldud kaasaegsele naisele, kel on omad püüdlused ja eesmärgid ning kes soovib pöörata tähelepanu oma tervisele, heaolule ja elukvaliteedil selleks, et elada võimalikult nooruslikult, huvitavalt ja aktiivselt. Sihtrühmaks on 35-65aastased keskmise ja keskmisest kõrgema haridustaseme ja sissetulekuga naised. Samas märgib toimetus, et vanuserühma äärealasid ei piiritle otseselt vanus, vaid pigem elustiil ja hoiakud. Ajakirja peatoimetaja Tiina Langi sõnul on uus ajakiri suunatud naistele, kes peavad vajalikuks iseennast väärtustada. „Mari“ sisu on mitmekülgne, haarates erinevaid teemavaldkondi, mis naistele huvi pakuvad. Sisult praktiline, teotav, suunav, meelelahutuslik, hariv, mis annab lugejatele vajalikku kindlustunnet, toetust, uusi ideid, praktilisi näpunäiteid, jagab teistele elukogemust ja ärgitab oma elu naudinguliselt elama. Paberväljaandele lisaks hakkab ilmuma ka netiversioon, kust lugeja leiab paberil ilmunud lugudele lisa infot: materjali, mis pole ajakirja kindlasse looformaati mahtunud. Ajakirja väljaandja on Marikiri OÜ, mis põhineb Rootsi ja Eesti investorite kapitalil.
|