Septembri lõpus toimus sotsiaalmeedia iga-aastane suurüritus Social Media Week 2014. Käsitleti peamiselt teemasid: kuidas tehnoloogia ja sotsiaalmeedia on muutunud veelgi olulisemaks võrreldes varasemaga, kuidas see vähendab vahemaid klientide ja firmade vahel ning kuidas see ühendab inimesi üle maailma.
Kõigil kõnelejatel oli üks ühine sõnum – sotsiaalmeedia on muutunud üheks tähtsaimaks turunduskanaliks praegusel hetkel ja ükski firma ei tohiks seda eirata. Õigesti planeerides ja tegutsedes võib sotsiaalmeedia tõsta Sinu ettevõtte edu kordades, kuid halva sisu ja strateegiaga sama kiiresti ka allamäge lükata. Social Media Week: privaatsus on muutumas luksuskaubaks www.best-marketing.ee Mediabrands Digitali sotsiaalmeedia projektijuht Fred-Ander Pärn käis Londonis Social Media Week'il ja tegi kokkuvõtte uusimatest arengutest. |