Toidukaupluse valiku puhul on kõige olulisem kriteerium asukoht. Kuid väga suur roll on ka harjumusel. Kampaania eesmärgiks oli Loe edasi The post Selver Pääsküla kampaania appeared first on AGE McCANN. Toidukaupluse valiku puhul on kõige olulisem kriteerium asukoht. Kuid väga suur roll on ka harjumusel. Kampaania eesmärgiks oli lokaalsel tasandil üllatada, kõneainet pakkuda ja leida kohalike inimeste hulgast püsiklentuur uuendatud Selverile. Tavapäraselt teevad kõik kauplusteketid oma piirkonnas sooduspakkumistest rääkivat otseposti. Pääsküla Selveri puhul otsustasime sama loogikat rakendada bussipeatsutes. Bussipeatsued muutusid sooduspakkumistega mini Selveriteks, mis samaaegselt töötasid suunaviitadena ja andsid kohalikele teada, kui lähedal on tegelikult nende uus kodupood koos soodsate avamispakkumistega. The post Selver Pääsküla kampaania appeared first on AGE McCANN. |