Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Imagine blog - Selle nädala reklaamileiud: oled Sa kindel, et tohid seda postitust lugeda?

Lisa oma blogi
Ma tean küll, et Sa loed seda postitust tööajast. Aga kas Sa ikka tohid töö ajal enda fookuse mujale suunata? Kas Sa tunned ennast nii andeka ja targana, et Sulle on lubatud niisama internetis surfamine. Kas Sa oled asendamatu? Või äkki siiski pole.. Sel nädalal pidin mina reklaame otsima. Õigupoolest pidin seda tegema 1. septembriks, […]

Ma tean küll, et Sa loed seda postitust tööajast. Aga kas Sa ikka tohid töö ajal enda fookuse mujale suunata? Kas Sa tunned ennast nii andeka ja targana, et Sulle on lubatud niisama internetis surfamine. Kas Sa oled asendamatu? Või äkki siiski pole..

Sel nädalal pidin mina reklaame otsima. Õigupoolest pidin seda tegema 1. septembriks, aga postituses äramärkimist mitte väärival põhjusel lükkus minu kombo selleks nädalaks. Mõtlesin märgilist kuupäeva ära kasutada ja keskenduda haridus- või koolitustemaatikat puudutavatele reklaamidele. Kuna ma leidsin üsna vähe midagi tõeliselt lahedat, võib see tähendada ainult kahte – kas ma olen reklaamide otsimises väga asendatav või on maailma koolireklaamide tootjad äärmiselt asendatavad.

Kas sa oled asendamatu?

Kõigest 800 tähemärki hiljem selgitan lõpuks ära ka esimese lõigu. Brasiilia Cruzeiro do Sul ülikool viis oma printreklaamis tähelepanu sellele, et piisava hariduseta, oled Sa vaid tööriist, kelle tööandja võib oma suva järgi iga kell välja vahetada. Printreklaame oli kokku kolm erinevat, millest üks RIPUB nüüd ka Sinu ees.

Sao Paolo Cruzeiro 1

Meelitame talendid koju…toiduga!

Hüppasin printreklaamide pealt videote peale sama kiiresti nagu Eesti noored hüppavad välismaale tööle ja õppima. Noorte väljaränne pole aga ainult Eesti probleem ja see on tuttav ka Norras. Norrakad tegid oma “Talendid Koju” sarnase kampaania, aga kasutasid selleks väga huvitavat lähenemist. Kas kama ja verivorst oleks piisav motivaator Eestisse naasmiseks?

Kui tore oleks hiinlasega vaielda…

Ilmselt on väga paljud meist reisides mõelnud kui vahva oleks osata veel ühte võõrkeelt. Päris stiilne oleks ju Pariisi kohvikus teenindajaga prantsuse keeles suhelda. Või Pekingi turul mõne hiinlasega täiesti totra suveniiri hinna pärast tema enda keeles kaubelda. Ja mitte ükski egiptlane ei saaks sind pärast lörriläinud võlts-Armani diili selja taga needa, sest Sa oskad talle talle vastata.

Õhku puhastav bänner

Selle billboard’iga on nüüd niimoodi, et ma ei kujuta ette, kui palju see tegelikult õhku puhastab. Kui efekt on aga tuntav, siis on küll tegemist väga vinge asjaga.