Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Imagine blog - Selle nädala reklaamileiud: elutu kapten, bravuurikas Samsung, targad ahvid ja...

Lisa oma blogi
Elutu kapten kõneleb kohvritest Klipid ei pea alati läikima ja sillerdama igal võimalikul viisil, et tulemus oleks mõjuv. Lokatsiooniks võib olla tühi ja tolmune rongijaam ning dekoratsioonideks kulunud tugitoolid, kaisuloomad või naelad. Igatahes, need Samsonite kohvritele tehtud reklaamid on geniaalsed. Iga klipp on piisavalt lühike, et tuua välja kohvri parimad omadused. Kogu selle lihtsuse valguses […]

Elutu kapten kõneleb kohvritest

Klipid ei pea alati läikima ja sillerdama igal võimalikul viisil, et tulemus oleks mõjuv. Lokatsiooniks võib olla tühi ja tolmune rongijaam ning dekoratsioonideks kulunud tugitoolid, kaisuloomad või naelad. Igatahes, need Samsonite kohvritele tehtud reklaamid on geniaalsed. Iga klipp on piisavalt lühike, et tuua välja kohvri parimad omadused. Kogu selle lihtsuse valguses mõjub pealeloetud tekst kuidagi eriti mõnusalt. Vaoshoitud elegants. Lisaks pöörake tähelepanu modellivalikule. Kui teinekord elusa inimese jaoks raha ei jätku, võib mängu tuua ka elutu mannekeeni. Tulemus võib olla sama hea või paremgi.

 

Samsung sai märjaks

Jää-ämbri väljakutse on jõudnud nüüd ka elutute asjadeni. Või kas nüüd jõudnud, pigem on Samsung selle au endale ise võtnud. Aga pole midagi öelda, idee on intrigeeriv. Samsung 5S on nii julge, et laseb end jääkülma veega üle valada ja esitab väljakutse ka teistele telefonidele, kelle jaoks see ülesanne juba enne märjaks saamist külmavärinaid tekitab. Huvitav, mis summa nad heateguvuseks annetasid?

Vastupandamatu totrus

Lakooniliselt jaburad ja absurdsed reklaamid. Minu lemmikud. Palju pole vaja. Piisab ühest tohmanist, kes suudab endale mingi käki kokku keerata ja ongi olemas. Ei mingeid liigseid emotsioone ega plahvatusi. Pole vaja ka poolpaljaid naisi või kutsikaid. Lihtsad inimesed, lihtne dialoog ja mitte nii lollikindel lõks.

Kas ahvid on targemad, kui lapsed?

Jah, tõsi ta on, haridus ei vasta tihtilugu haritusele ja vastupidi, aga kas antud reklaamis näidatud võrdlus läheb pisut üle piiri? Muidugi läheb ja miks ei võikski? Kui on vaja tõmmata tähelepanu tõsistele teemadele, siis seda peabki jõuliselt tegema. Belgia raadiojaam (Radio1) on sellest aru saanud ja kutsub oma reklaamiga kõiki osa saama raadiosaatest, kus arutluse all on riigi haridussüsteem. Paras pähkel, mida pureda, aga enne tuleb pähkel purgist kätte saada.