Kui me hakkasime Rocca al Mare kaubanduskeskusele välja töötama kooli lõpetamise kampaaniat, tekkis muuhulgas üks mõte, mis mujal maailmas on juba aastakümneid kooli lõpetamisel traditsiooniks. Nimelt teeb lõpuklass endast meeldejääva foto, mis on hästi läbi mõeldud, lavastatud ja jäädvustatud. Foto, mida hiljem on hea vaadata, klassikaaslasi meenutada ja oma lastele ning lastelastele näidata. Me haarasime […]
Kui me hakkasime Rocca al Mare kaubanduskeskusele välja töötama kooli lõpetamise kampaaniat, tekkis muuhulgas üks mõte, mis mujal maailmas on juba aastakümneid kooli lõpetamisel traditsiooniks. Nimelt teeb lõpuklass endast meeldejääva foto, mis on hästi läbi mõeldud, lavastatud ja jäädvustatud. Foto, mida hiljem on hea vaadata, klassikaaslasi meenutada ja oma lastele ning lastelastele näidata. Me haarasime sellest traditsioonist kinni ja mõtlesime, et toome koos Rocca al Mare kaubanduskeskuse ja Lux Expressiga idee ka Eestisse. Niisiis kutsusimegi maikuus 9. ja 12. klasse üles lavastama enda klassist meeleolukas foto ja laadima see üles Rocca al Mare koolilõpukampaania Facebooki rakendusse. Olime valmis, et esimesel aastal ei ole palju osavõtjaid, kuid vastupidi. Osa võttis ligi 100 klassi üle kogu Eesti. Eks osavõtuks oli ka motiveeriv preemia. Võiduklassi iga õpilane ja klassijuhataja said endale Rocca al Mare keskuse kinkekaardi 250 euro väärtuses. Lisaks sai võiduklass preemiareisi Lux Expressiga enda poolt vabalt valitud Lux Expressi sihtkohta. Võiduklassi foto valis välja žürii, kuhu kuulusid Rocca al Mare turundusjuht Kristi Seppel, kostüümikunstnik Kenneth Bärlin ja fotograaf Kalle Veesaar. Võiduklassi õpilastest osad avaldasid soovi saada muuhulgas stilistikanõu kostüümikunstnik Kenneth Bärlini poolt. Vaata kindlasti ka TV3 klippi. Lisaks sai auhinna publiku lemmik ehk Facebooki rakenduses kõige enam hääli kogunud klass, keda Lux Express premeeris piletitega vabalt valitud sihtkohta. Koolilõpu idee võeti hästi vastu ja see levis kiiresti üle kogu Eesti tekitades palju uusi huvitavaid ideid ja mõtteid ka meediakanalite poolt. Kampaania sai kajastust järgnevates kanalites: Goodnews.ee, Õpetajate Leht, Tallinn.ee, MK Estonia, Naine24.ee, Narvskaja Gazeta, Catwalk.ee, Elutark.ee, Grete Lingi blogi, Õhtuleht, Delfi, Ajakiri Naised, Blogi Iluekspress jne. Kokkuvõttes võib öelda, et välismaal levinud traditsioonile on Rocca al Mare keskuse ja Lux Expressiga koostöös loodud eeldus, et mõnus traditsioon saab traditsiooniks ka Eestis. |