Kuigi mõningad allikad väidavad, et bännerreklaam on sisuliselt surnud ja ainuke tee edasiminekuks on suunata fookus ehk raha sotsiaalmeediasse ja mobiilireklaamile, siis numbrid ütlevad vastupidist. Viimased turu-uuringud näitavad, et just bännerreklaam on peamine internetireklaami kasvu mõjutajaid. Lisaks parematele sihtimise võimalustele, … Continue reading
Kuigi mõningad allikad väidavad, et bännerreklaam on sisuliselt surnud ja ainuke tee edasiminekuks on suunata fookus ehk raha sotsiaalmeediasse ja mobiilireklaamile, siis numbrid ütlevad vastupidist. Viimased turu-uuringud näitavad, et just bännerreklaam on peamine internetireklaami kasvu mõjutajaid. Lisaks parematele sihtimise võimalustele, on kasvu peamiseks põhjuseks üha laialdasem rich media kasutamine, sest see annab kliendi kampaaniatele paremaid tulemusi. eMarketing hiljutine uuring näitab, et videoreklaam tõstab tunduvalt brand engagement‘i. Videobänneril klikkijad veetsid maandumislehel 9x kauem aega, kui seda tegid standardbänneril klikkijad. USAs pakub eMarketing tänavu, et videobännerite näitamisse investeeritakse 54% rohkem raha ning nende arvates pälvib 2012.aastal video kõige enam tähelepanu. MediaMind toob välja 5 rich media formaati, mis tõstavad märgatavalt bränditeadlikkust: sidekick, pushdown, takeover, messenger bänner ja video. Bränding-reklaami kiire kasv on hoiatuseks Google’le, kes on siiani olnud just tekstireklaamide lipulaev ja on nüüd hakanud tublisti panustama display reklaami.
Missuguseid kampaaniatulemusi olete teie saanud rich media kasutamisest? Kuidas on need võrreldavad tavabännerite tulemustega? Pilt bännerist Rise of the Planet of the Apes, copyright 20th Century Fox |