Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

DDR-Creative - (Remy) Tuntud inimestel on avalikkusega suhtlemisel sisuliselt 2 võimalust: a) K...

Lisa oma blogi
(Remy) Tuntud inimestel on avalikkusega suhtlemisel sisuliselt 2 võimalust: a) Kas olla arvamusliider või b) Olla naerualune. Ühte kuulatakse ja järgitakse, teine on lihtsalt koomiline nähtus, kellest anekdoote luua. Laiatarbe kaupu müüv veeb on samuti avaliku elu tegelane – see peab meeldima paljudele, nägema välja kaasaegne, stiilne ja intelligentne. Ta peab järgima uusi trende, omamama prominentseid soovitajaid ning suunama inimesi paremate valikute poole. Üks veebipood näeb välja nagu Beyonce: http://www.bonprix.ee/. Teine näeb välja nagu Üllar Jörberg: http://www.shop24.ee/