Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

DDR-Creative - (Remy) Tulemuslikke ja edukaid kampaaniaid on võimatu läbi viia, kui ei osata br...

Lisa oma blogi
(Remy) Tulemuslikke ja edukaid kampaaniaid on võimatu läbi viia, kui ei osata brändi olemust ühendada sihtrühma mõttemaailmaga. Igal korralikul reklaamiagentuuride ketil on tarbija psühholoogia kaardistus tehtud. Näiteks Young&Rubicam’i oma kirjeldab tarbijat psühhograafilise mudeli näol. Alla laadida saab selle siit: http://www.4cs.yr.com/public/
Seal on erinevaid versioone, lühemaid ja pikemaid. See kaardistus on üldine, mida tuleb iga toote/teenuse kontekstis eraldi vaadelda ning arvestada Eesti turu omapäradega, kuid kultuuriline läbilõige on üldiselt lääneühiskondades väga sarnane, seega võib selle mudeli rahulikult aluseks võtta ka Eestis.


Wall Photos