Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

DDR-Creative - (Remy) Kuidas tekitada toote/teenuse vastu huvi? Mitte ükski inimene siin maamu...

Lisa oma blogi
(Remy) Kuidas tekitada toote/teenuse vastu huvi?
Mitte ükski inimene siin maamunal ei osta asju raha, vajaduse või kohustuse pärast. Kuigi selline mulje võib pealtnäha jääda, siis tegelikult peitub iga ostuotsuse taga soov kogeda mingit tunnet (kõht on täis), elada teatud elustiili (sõidan bemmiga) ja olla oma sotsiaalses grupis prestiižne (Armani). Inimesed rabelevad päevast-päeva selleks, et hoida oma valitud elustandardit (emotsionaalne seisund) ning kõikide toodete teenuste tarbimine täidab vaid seda eesmärki. Millisesse sotsiaalsesse gruppi kuulub sinu klient ning millise elustandardi poole ta püüdleb? Kui aitad teda sellel teel, siis ta ostab sinult. Pildil: Nikon D700 liikuv billboard.


Wall Photos