Imagine loovjuhi Margo Küti saagiks tänavuselt Cannes Lionsilt jäi seitsme päevaga 47 loengut. Nüüd, pea kaks kuud hiljem kogu infot seedinuna tõi ta välja olulisemad reklaamitrendid, mis jäid maailma tähtsaimal loovusfestivalil kõlama. 1. Snapchat tõstab pead Facebooki timeline on ajas tagasiminek ehk inimese sotsiaalne elulugu, samal ajal läheb Snapchat ajas edasi, luues palju vahetumat ja kohest tegevust, rääkis Snapchati kaasasutaja ja CEO Evan Spiegel. Sellest on aru saanud ja ära kasutanud vaid üksikud brändid. Tundub uskumatu, aga maailma tugevaima korvpalliliiga NBA mänge edastavad Snapchati kaudu ligi 20% mänge koha peal jälgivatest inimestest! Samas ei investeerita nende inimeste püüdmiseks suuri reklaamirahasid....
View Article