Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Imagine blog - Reklaamileiud: unistused, nakatav haigutus ja lummav Island

Lisa oma blogi
Kui kahel viimasel korral korda on Imagine disainerid Olivia ja Érin oma reklaamileidudes näidanud ammuseid lemmikuid, millest mõned juba kuldsete tähtedega reklaamiajalukku trükitud, siis ise keskendusin värskematele klippidele. 70% inimestest, nähes haigutavat inimest, teevad seda sama. Ajada esmalt varahommikused inimesed haigutama ja pakkuda neile seejärel tassike kohvi, näib suurepärane turundustrikk. Agentuur: Lew’Lara\TBWA (Brasiilia) Heineken lõi […]

Kui kahel viimasel korral korda on Imagine disainerid Olivia ja Érin oma reklaamileidudes näidanud ammuseid lemmikuid, millest mõned juba kuldsete tähtedega reklaamiajalukku trükitud, siis ise keskendusin värskematele klippidele.

70% inimestest, nähes haigutavat inimest, teevad seda sama. Ajada esmalt varahommikused inimesed haigutama ja pakkuda neile seejärel tassike kohvi, näib suurepärane turundustrikk. Agentuur: Lew’Lara\TBWA (Brasiilia)

Heineken lõi 200 esinejaga 24-tunnise muusikafestivali. Agentuur: FCB Spain (Hispaania)

Omapärane kombo: armas lugu, lummav Islandi loodus ja täiesti ootamatu lõpp. Agentuur: Wieden + Kennedy (Inglismaa)

Eriti musta huumoriga vürtsitatud klipp sellest, miks vanemad arvutimänge mängivad. Agentuur: Del Campo Saatchi&Saatchi (Hiina)

Kuidas teisiti peaks raadiojaam end reklaamima, kui mitte tantsuga? Agentuur: King James II (Uus-Meremaa)

Pank ei täida inimeste unistusi, aga aitab unistuste täitumisele kaasa. Deutsche Bank näitas inimestele nende unistusi LIVE’s. Agentuur: FCB Spain (Hispaania)

Panamal pandi tänavaaugud twiitima. Agentuur: P4 Ogilvy & Mather (Panama)

Lõpetuseks lihtsalt üks ilus klipp Fordilt. Agentuur: Blue Hive (Inglismaa)