Kui kahel viimasel korral korda on Imagine disainerid Olivia ja Érin oma reklaamileidudes näidanud ammuseid lemmikuid, millest mõned juba kuldsete tähtedega reklaamiajalukku trükitud, siis ise keskendusin värskematele klippidele. 70% inimestest, nähes haigutavat inimest, teevad seda sama. Ajada esmalt varahommikused inimesed haigutama ja pakkuda neile seejärel tassike kohvi, näib suurepärane turundustrikk. Agentuur: Lew’Lara\TBWA (Brasiilia) Heineken lõi […]
Kui kahel viimasel korral korda on Imagine disainerid Olivia ja Érin oma reklaamileidudes näidanud ammuseid lemmikuid, millest mõned juba kuldsete tähtedega reklaamiajalukku trükitud, siis ise keskendusin värskematele klippidele. 70% inimestest, nähes haigutavat inimest, teevad seda sama. Ajada esmalt varahommikused inimesed haigutama ja pakkuda neile seejärel tassike kohvi, näib suurepärane turundustrikk. Agentuur: Lew’Lara\TBWA (Brasiilia) Heineken lõi 200 esinejaga 24-tunnise muusikafestivali. Agentuur: FCB Spain (Hispaania) Omapärane kombo: armas lugu, lummav Islandi loodus ja täiesti ootamatu lõpp. Agentuur: Wieden + Kennedy (Inglismaa) Eriti musta huumoriga vürtsitatud klipp sellest, miks vanemad arvutimänge mängivad. Agentuur: Del Campo Saatchi&Saatchi (Hiina) Kuidas teisiti peaks raadiojaam end reklaamima, kui mitte tantsuga? Agentuur: King James II (Uus-Meremaa) Pank ei täida inimeste unistusi, aga aitab unistuste täitumisele kaasa. Deutsche Bank näitas inimestele nende unistusi LIVE’s. Agentuur: FCB Spain (Hispaania) Panamal pandi tänavaaugud twiitima. Agentuur: P4 Ogilvy & Mather (Panama) Lõpetuseks lihtsalt üks ilus klipp Fordilt. Agentuur: Blue Hive (Inglismaa) |