1998. aastal peetud maailmameistrivõistlustel kõik kaasvõistlejad pahviks löönud Soome rulaproff Arto Saari ühendas spordialaga oma teise hobi fotograafia ja pani Finnairi abiga oma kolleegid muudest riikidest rulatama sinna, kuhu pääsemisest muidu vaid unistatakse. Tulemuseks oli eepiline fotosessioon eikellegimaal. Agentuur: SEK & Grey Helsinki (Soome) Michael Dublin alustas žiletiteradega äritsemist päris üksi. Ta võttis tellimusi vastu, […]
1998. aastal peetud maailmameistrivõistlustel kõik kaasvõistlejad pahviks löönud Soome rulaproff Arto Saari ühendas spordialaga oma teise hobi fotograafia ja pani Finnairi abiga oma kolleegid muudest riikidest rulatama sinna, kuhu pääsemisest muidu vaid unistatakse. Tulemuseks oli eepiline fotosessioon eikellegimaal. Agentuur: SEK & Grey Helsinki (Soome) Michael Dublin alustas žiletiteradega äritsemist päris üksi. Ta võttis tellimusi vastu, pakendas ja saatis ise pakke välja. Tema sõnul on bränditud habemeajamismasinad ülehinnatud ja nende ostmine tüütu protsess. Dubini Dollar Shave Club (DSC) saadab žiletiterad soovijaile iga kuu 2 dollari eest parajas koguses koju. Fantaasia ja sürrealismi pealt ei hoidnud Dubin oma ettevõtte reklaamvideos kokku ja 48 tundi pärast klipi lansseerimist teenis ta juurde 12 000 uut kienti. Kolme esimese kuu jooksul vaatas klippi ligi 5 miljonit inimest. Agentuur: Paulilu (USA) Kõige kuumemad Venemaa Instagrami staarid laadisid üles “olematu foto” ja TAGisid selle märksõnadega #sexy #oiled #myself #six #hot #naked #pumpedup #guys #red #latex #ass #withanimals #cat #bear #horse #crazy #positions #wow #amazing #ohmygod. Jälgijatele jäi mulje, et Instagram ei suuda fotot laadida ning see äratas kiirest kolme miljoni kasutaja tähelepanu. Agentuur: BBDO Russia Group (Venemaa) |