Listerine’i suuvee reklaam inspireeris mind oma elulisusega. Tänaval kunagistest koolikaaslastest möödudes välditakse teineteist või tehakse nägu, nagu ei nähtaks tuttavat. Kõik elavad omas mullis. Puudub emotsioon. Listerine väga põnev lahendus tekitas emotsionaalse kontakti aga võhivõõraga. Agentuur: J.Walter Thompson (Itaalia) Jaanuarikuisel Imagine Kick Off päeval rääkis meie loovjuht Margo, kuidas reklaamikeel võiks rohkem liikuda lugude jutustamise […]
Listerine’i suuvee reklaam inspireeris mind oma elulisusega. Tänaval kunagistest koolikaaslastest möödudes välditakse teineteist või tehakse nägu, nagu ei nähtaks tuttavat. Kõik elavad omas mullis. Puudub emotsioon. Listerine väga põnev lahendus tekitas emotsionaalse kontakti aga võhivõõraga. Agentuur: J.Walter Thompson (Itaalia) Jaanuarikuisel Imagine Kick Off päeval rääkis meie loovjuht Margo, kuidas reklaamikeel võiks rohkem liikuda lugude jutustamise suunas. Jah, lihtne on võtta kuulus näitleja ja talle story taha mõelda, aga olgem ausad, mõnikord kukuvad ka need nö. “väljamõeldud” lood nii ehedad välja, et hakkad neid uskuma ja laikima ning sheerima. Davidi lugu oli hea, parema vene keele puhul olnuks see klipp minu arvates lausa super. Agentuur: Fresh Production (Venemaa) Sa ei julge minna spordisaali, kuna oled seal “hall hiireke”. Keegi sind otseselt ei vaata, aga kõik näevad! Aga kui sa teed selle ühekorra ära siis oled meister. Tegija! Ja soovid veel ja veel ja veel. See on lugu päris elust! Tugevalt motiveeriv kampaania! Agentuur: Wieden+Kennedy (USA) Kas võtad vastutuse näiteks Tartu mnt.-l autorongis sõites kogu rivis sõitvates autodes olevate inimeste elude eest? Janne ei suuda oodata kahte ja poolt tundi, et teada saada, kas kahe kuu pärast toimuv teatrisse mineku mõte on veel jõus? Kas on kindlasti vaja sõidu ajal sheerida Mardi Facebooki postitust ühest järjekordsest kehvasti filmitud #mehedtegidpulli videoklipist. Kindlasti mitte! Pane see telefon ära ja sõida normaalselt! Ma armastan parfüüme. Mu buduaarilaual on seitse erinevat parfüümi, iga parfüüm erinevaks eriliseks hetkeks. Parfüümil on minu jaoks eriline tähendus. See on eneseväljendus, hetkeemotsioonid. Jah, enamus parfüümireklaame on loodud nii, et mees järgneb naisele. Või vastupidi. Esmaemotsioon, esmane kokkupuude, kirg, flirt, põgenemine, jällenägemine, mäng jne. Või siis otsiksin maailma eri paikadest ülesse sama lõhna kasutavad naised/mehed ja laseks neil jutustada oma armastuse parfüümiloo. Calvin Klein “Truth” would be my love story. Siit ühed minu viimase aja kaks lemmikut. |