Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Imagine blog - ARVAMUS: Reklaam, mis on digitaalne ja reklaam, mis saab digitaalseks

Lisa oma blogi
1Seda artiklit ajendas mind kirjutama möödunud nädalane kohtumine oma hea sõbra ja minu arvates maailma ühe parema digitaalspetsialisti, soomlase Juha Rouvineniga. Ta tuli Tallinnasse appi ühele suurele Eesti ettevõttele, et arendada välja nende digiplatvorm (veebi-, tahvli- ja mobiilitarkvara), millest ma siinkohal kahjuks täna veel rääkida ei saa. Meie jutt läks muuhulgas mobiilirakendusteni ja selleni, kuidas ettevõtted oma mobiilirakendusi loovad. Ja me saime aru, et nii Soomes kui Eestis on sarnane probleem. Nimelt töötavad neid rakendusi välja reeglina ettevõtete IT-osakonnad, kes kaasavad protsessi mõne tarkvaraettevõtte. Turundusel ei ole reeglina siin ainsatki sõna kaasa rääkida. Seetõttu ei ole mobiilirakendused hiljem turundusväljundi ja... View Article