RECMA nimetas juuni lõpus avaldatud aruandes Overall Activity Billings 2014 Vizeumi maailma kõige kiiremini kasvavaks meediavõrgustikuks. RECMA hinnatud kuueteistkümne ülemaailmse agentuuri hulgast suurendas Vizeum oma käivet aastaga 29,1%, mis on teisele kohale jäänud agentuurist üle 9% rohkem. Viis suurema kasvuga … Jätka lugemist
RECMA nimetas juuni lõpus avaldatud aruandes Overall Activity Billings 2014 Vizeumi maailma kõige kiiremini kasvavaks meediavõrgustikuks. RECMA hinnatud kuueteistkümne ülemaailmse agentuuri hulgast suurendas Vizeum oma käivet aastaga 29,1%, mis on teisele kohale jäänud agentuurist üle 9% rohkem. Viis suurema kasvuga agentuuri raporti Overall Activity Billings 2014 järgi: 1- Vizeum + 29,1% 2- BPN + 20% 3- Arena + 12,3% 4- MediaCom + 11,5% 5- Dentsu media + 11,1% Absoluutmahus suurendas Vizeum käivet 2,183 miljardit dollarit (suuruselt kolmas kasv). Vizeum loodi 2003. aastal Prantsusmaal Thomas Le Therry poolt, eesmärgiga olla digiajastul klientide kõige uuenduslikum partner. Agentuur on nüüdseks kasvanud 65 esinduseni 45 turul, omades globaalseid keskusi: Londonis, Los Angeleses, New Yorgis, Pariisis, Singapuris, Tokyos ja Wiesbadenis. Thomas Le Thierry, Vizeumi ülemaailmne president: „Oleme selle muljetavaldava kasvu saavutanud tänu eesmärgikindlale keskendumisele sellele, kuidas meediat uuendada ja luua seeläbi klientidele väärtust. Oleme loonud ühtse võrgustiku, mis on nüüd tõelise hoo sisse saanud. Kasvamine aitab meil säilitada vajalikku kiirust muutuvas keskkonnas. See on ainuke viis, kuidas saame jääda oma valdkonnas juhtivale positsioonile ja teha oma klientide jaoks parimat tööd.” Vizeumi võrgustiku olulisemate uute rahvusvaheliste klientidena lisandusid 2014. aastal ABInBev (Euroopa), Burger King (Euroopa) ja Shiseido (ülemaailmne). Vizeum laiendas ka oma suhteid Sonose, IKEA ja BMWga uutel turgudel. Vizeum Eesti alustas tegevust 1997. aastal Mediapool kaubamärgi all. Täna teenindab Vizeum Eestis kohalikke ja rahvusvahelisi kliente, pakkudes meedia- ja kommunikatsiooniteenuseid alates valdkonna uuringutest ja lõpetades innovaatiliste meedialahendustega. 2014. aastal hinnati Vizeum Eesti läbiviidud „Sõjakooli värbamiskampaania“ aasta kõige efektiivsemaks meediakampaaniaks konkursil Aasta Meediategu 2014. Vizeum teostas ka TÜ Kliinikumi Lastefondi annetuskampaania meediastrateegia, mis võitis Aasta Turundustegu 2014 Grand Prix. Lisateave Vizeumi ülemaailmse tegevuse kohta: Rahvusvaheliselt: Jo Rigby Turunduse ja uue äritegevuse juht Tel: +44 (0)7795127028 E-mail: jo.rigby@vizeum.com
Eesti: Eve Järve Tegevjuht Tel: +372 660 5100 E-mail: eve.jarve@vizeum.com
|