Möödunud nädalal osales meie üks asutajatest ja new business-mees Rando rahvusvahelisel reklaamifestivalil Golden Hammer kui interactive žürii liige. Mis Randole välismaal meelde jäi: Interactive žüriile langes au hinnata 130 erinevat tööd üle Euroopa. Enamus töödest olid pärit Venemaalt ja Ukrainast. Kaugelt vaadetes olid tööd …
Continue reading →
Möödunud nädalal osales meie üks asutajatest ja new business-mees Rando rahvusvahelisel reklaamifestivalil Golden Hammer kui interactive žürii liige. Mis Randole välismaal meelde jäi:
Interactive žüriile langes au hinnata 130 erinevat tööd üle Euroopa. Enamus töödest olid pärit Venemaalt ja Ukrainast. Kaugelt vaadetes olid tööd suurusjärgu kopsakamate eelarvetega teostatud, kui Eestis eales tehtud, kuid sellest hoolimata jäid žüriile silma pigem tööd, milles tähtsamail kohal oli loovidee, mitte kampaania eelarve. Tahan kindlasti esile tõsta näiteks Borjomi kampaaniat The world deepest website. Meelde jäid mitmed lõunanaaber lätlaste tööd ja seda taaskord väga hea idee poolest – palju kõlapinda sai ses osas just Crack Lembergs safe, mis tõmbas tähelepanu oma sotsiaalse algatuse ning kiire teostuse tõttu.
Kahjuks ei saanud interactive žüriil hinnata ühtegi Eestist pärit tööd. Samas teiste valdkondade kogemus (nt Velvet & Creatumi tööd Creative kategoorias said Silver Hammeri) võiks anda eeskuju ja julgustust teistele digivaldkonna tegijatele – kui töö on hea, siis tasub seda rahvusvahelistele festivalidele viia.
Kes said auhinnad, lugege siit ning lisaks lühike videokokkuvõte konverentsist. Miks Eestist digikonkursile töid ei saadetud? Või pole me digitööd piisavalt ägedad?