Raadio Uuno Korterimäng Ühel raadio Uuno kuulajaist õnnestub sügisest asuda elama uhkesse pealinna korterisse. Kuid miski ei tule siin ilmas niisama. Korteri eest käib armutu võitlus raadioeetris. Sõdalane kampaania visuaalil on haaranud kõikvägeva relva ja on verevalamiseks valmis! Soovilugude nädal Nädal jutti musitseerib raadio Uuno eetris kuldkalapäine mees. Ettekandmisele tulevad vaid need lood, mida raadiokuulajad soovivad. Let's rock! Matkabuss Kraapida loteriipiletit pole mitte ainus ja lõbusaim viis midagi võita. Näiteks raadiokuulamine võib lisaks muusikaelamusele pakkuda magusat võidurõõmu. Kaheks nädalaks heade sõpradega matkabussiga Euroopasse - miks ka mitte?! Eesti hittide nädal Nädal otsa oli tunne hinges igati isamaine, muusika raadios kordumatult kodumaine ja kõlaridki toanurgas näisid elegantselt eestimaised välja. Soovilugude nädal Jõevetest õngitsetud kuldkala, langev taevatäht, sünnipäevatordilt puhutud küünlad - kõik need tähendavad vaid üht - sinu suurimad soovid täituvad! Kuid kas teadsid, et raadio hakkab mängima vaid sinu lemmiklugusid, kui puhud ära põlema süttinud antenni? Autoromu Raadio Uuno "ehtis" Kaubanduskeskused kokkupressitud autoromudega. Kes ära arvas, millise automudeliga tegu, osales Alfa Romeo MiTo kolmekuulise kasutusõiguse loosis. Valentininädal Raadio Uuno valentininädala printreklaamis on Uuno pugenud madrusenahka ning kiikab armubinokliga lugeja poole. Ikka selleks, et leida üles armunuid, keda saata romantilisele laevareisile. Tallink taksod Raadio Uuno logoillustratsioon ehib Tallink taksode tagumikke. Salongis vaatab aga vastu samuti illustratsiooniga kaunistatud reklaam, mis kutsub üles sohvrile enda muusikamaitset peale suruma. Jõuluks koju! Raadio Uuno järjekordses Jõuluks koju! kampaanias etendas peaosa lumememm. Nii teleklipis üksildasena lumegloobuses kui printreklaamis lennukiistmel teel kodu poole. Nii ühes kui teises jutustamas lugu sellest, kuidas Uuno lennupileteid kingib, et eestimaalased saaks jõuluks koju naasta ning mitte keegi ei peaks üksindust tundma. Suured tänud produtsendile, stsenaristile, režissöörile, operaatorile, valgustajale, helitehnikule, fotograafile, stilistile, juuksurile, meikarile ja muidugi modellile! Numero Uuno Raadio Uuno edetabelisaate Numero Uuno reklaamis paluti superstaaridele (edetabelis) koht kätte näidata. Šokolaad Mis on magusam kui šokolaad? Vastus: Raadio Uuno hommikuprogramm Totaalne Ärkamine! Raadio Uuno šokolaadipakendi kujundus. Sünnipäev Raadio Uuno sünnipäevakampaania aegu võis ajalehtedes kohata reklaami, mis kutsus ajalehepaberisse auku kraapima. Järgmisel lehel samas asukohas paiknev jätkureklaam selgitas, et kraapeloterii või ajalehe kraapimise asemel oleks mõistlik raadiot kuulata, sest Uuno sünnipäeva puhul läks loosi koguni 15 erinevat puhkusepaketti. Soovilugude nädal Eesti lugude nädal Madonna kontsert Logoillustratsioon Raadio Uuno vajas logo elavdamiseks illustratsiooni, mis paigutatuna tassile, särgile või mujale oleks põnev ja pilkupüüdev. Illustratsioon koosneb muusikale ja raadiole omastest elementidest, mis loovad üheskoos sürrealistliku koosluse. Legendi kohaselt olevat James Blunt kontserdi ajal lava pealt kiitnud ühe kontserdikülastaja Uuno illustratsiooniga T-särki – “Hey, nice shirt!” Jõuluks koju! Raadio Uuno kinkis jõulude puhul kuulajatele lennupileteid, et nende kaugel viibivad armsad sõbrad või sugulased saaksid pühadeks tagasi koju tulla. Sümboliseerimaks kaugelviibijate koduigatsust, toodi mängu kosmonaut, kes jõulude paiku üksinda kosmoses hõljub ja koduplaneedi poole kiikab. Numero Uuno Raadio Uuno iga-aastane edetabelisaade vajas reklaame, mis kutsuksid inimesi valima lõppeva aasta parimat poppartisti ja –lugu. Visuaalile sai ekstravagantne korpulentne artist Usbekistanist. Püstitati küsimus, kas sama laulja pälvib ka Uuno parima tiitli. Ja kutsuti üles hääletama oma lemmikute poolt. |