Projektijuhtimise standardid, digitaalmeedia võimalused, analüütika ja muud spetsiifilised uuringud ning loovlahendused meedias (nt, BTL, ambiet-meedia) – need olid teemad, mida käsitlesime Otepääl 13.-15.septembril toimunud MediaCom-i Baltikumi seminaril.
Seminari käigus jõudsime järelduseni, et kolme turu erinevused ei takista üksteiselt õppimist . Vastupidi, nö teistmoodi strateegiline mõttekäik või esmapilgul väga harjumatu meedialahendus paneb veelgi põhjalikumalt analüüsima väljapakutud lähenemiste tagamaid. Kampaaniate teadlik läbitöötamine ja üheskoos arutamine annab väärtusliku KOGEMUSE! Paar aastat tagasi MediaCom-is toimunud töötoas ütles Linnar Priimägi, et loovusel on kohta vaid selle inimese peas, kus on piisavalt kogemust ja mitmekülgseid elamusi. Me lisaksime, et ka nutikus (loe: professionaalne leidlikkus) on otseselt seotud läbielatud kogemuste ja elamustega. LOOVUS ja NUTIKUS on vaieldamatult konkurentsieelise alustalad nii meediaplaneerimises kui laiemalt turunduses praegu ja eriti tulevikus. Baltikumi seminar oli meie jaoks järgmiseks sammuks ja andis inspiratsiooni, et veelgi arendada mõlemat oskust. The Power of Diversity |