2012. aasta juunist alates on Carati ja Vizeumi klientidel üle Baltikumi võimalik kasutada ühe turu kõige mahukama tarbijauuringu – Consumer Connection System (CCS) andmeid. Rahvusvaheliselt on uuringut Aegis grupis läbi viidud alates 1999. aastast, Eestis on uuring 2011. aastast. Lätis … Jätka lugemist
2012. aasta juunist alates on Carati ja Vizeumi klientidel üle Baltikumi võimalik kasutada ühe turu kõige mahukama tarbijauuringu – Consumer Connection System (CCS) andmeid. Rahvusvaheliselt on uuringut Aegis grupis läbi viidud alates 1999. aastast, Eestis on uuring 2011. aastast. Lätis ja Leedus koguti andmeid käesoleva aasta aprillis-mais. CCS annab lisaks sotsiaaldemograafilistele andmetele infot tarbijate elustiili, mõttelaadi ja detailse meediakasutuse kohta. See võimaldab vastavalt sihtrühmale valida sõnumid, välja mõelda loovlahenduse ja valida kommunikatsioonikanalid – ehk luua mõjuvamaid kampaaniaid. CCSi jaoks küsitleti igas Balti riigis 3000 vastajat. Sellise detailsuse astmega uuring on Baltikumis ainulaadne, võimaldades elustiilipõhise loogikaga planeerida kampaaniaid korraga kõigis riikides. Võrreldes tavapäraste meediatüüpide kaupa auditooriumiuuringutega on CCSis keskmes inimene ja tema terviklik meediatarbimine. TGI tüüpi uuringutest eristab CCSi põhjalikum meediakäsitlus, näiteks on kaetud järgmised teemad: suhtumine meediatüüpi, rohkem kaardistatud meediatüüpe, meediatarbimise harjumused, kanalite mõju jne. Lisaks tavapärasele katvuse ja affinity analüüsimisele uurib CCS ka tähelepanu, ootusi ja emotsioone. CCSis sisaldab igas riigis ca 150 küsimust ning koos erinevate vastusevariantidega on failis ligi 4000 tunnust.
|