Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

ADM Interactive - Password, Priit Hõbemägi, Ekspress Grupp: “Parimad mobiilsed rakendused (app-id) kogu...

Lisa oma blogi
Tere, hea lugeja! Blogin jälle Passwordilt ja teen seda esinejaga võimalikult sünkroonis. Seega – ole palun väikeste näpukate suhtes leebe ja mõistev, sest proovin siia ettekannetest võimalikult detailse ülevaate anda. Priit:  keeruline on öelda, mida see “parim” õigupoolest tähendab. Tuleks lähtuda sellest, et antud hetkel on parim see, mida armastab kõige suurem arv kasutajaid. Appspire on [...]

Tere, hea lugeja! Blogin jälle Passwordilt ja teen seda esinejaga võimalikult sünkroonis. Seega – ole palun väikeste näpukate suhtes leebe ja mõistev, sest proovin siia ettekannetest võimalikult detailse ülevaate anda.

Priit:  keeruline on öelda, mida see “parim” õigupoolest tähendab. Tuleks lähtuda sellest, et antud hetkel on parim see, mida armastab kõige suurem arv kasutajaid. Appspire on paik, mis oma appibaasi pidevalt uuendab, sealt saab hea ülevaate, mida uut on. Tänapäeval on juba üle poole miljardi appi, neid on nii iTunes kui mobiilimarketes, selleks, et endale vajalik leida, on juba hädasti abivahendeid vaja.

Enamus iPadi omanikest eelistab bränditud appe, inimestele meeldib, kui app kannab tuntud firma märki. Valdav enamus valiksid allalaadimiseks pigem brändiga seotud appi kui ilma tuntud brändita appi. Kui panete hulga appe lauale, nopitakse sealt kõigepealt välja kõige võimsama brändiga appi.

Uuringud näitavad, et inimesed ootavad tuntud brändidelt appe, selliseid, mis toetavad nende igapäevaseid elustiilseid tegevusi. Samas, ca 80% appidest näevad tõsist vaeva, et neid laetaks alla kasvõi 100o korda. 1% kõigist appidest saavutab miljon allalaadimist. See tähendab lihtsalt seda, et enamus bränditud appidest jääbki tolmu koguma android marketisse. Kui brändil ei ole niivõrd võimas nimi, et ta ise ennast müüb jõu või võimsusega, siis on sellel appil vaja tohutut turundusjõudu, et see läbi lööks. Ei ole nii, et teed appi ja siis arvate, et nüüd app hakkabki suure hooga teie brändi turundama, siis nii see ei ole. App vajab ise turundamist.

25 kõige populaarsema appi hulgas oli 16 mängu. Samas on paljud popid appid mingid lihtsad elu/viisi toetavad funktsionaalsused. Tavaliselt soovitatakse 3 omadust:

  • kasulikkus (hinnavõrdlused),
  • meelelahutuslikkus (mängud, nuputamised),
  • lisavad tootele väärtus

Parimad bränditud appid tänapäeval isegi mitte ei sarnane reklaamile. Näiteks:

  • kunstimuuseumi app, kus pead mingit konna elus hoidma, temaga tõkete vahel hüppama – ja mängu taustal jooksevad kuulsad maalid, näiteks “Eine murul” jm.
  • Coca-Cola andis oma juubeliks välja kalli raamatu, appis on võimalik seda tasuta vaadata. Igapäevaseks eluks see kuidagi vajalik ei ole, aga põnev ikka.
  • Barilla pasta app: saad valida sündmusele sobiva retsepti, näed selle pilti ja saad detailse retsepti, kus saad sättida seda, mitmele inimesele toitu valmistad. Lisaks saad pastat keema pannes vajutada appis taimeri tööle vastavalt sellele, millist tüüpi pastat keedad. Näiteks lipsukesi ja torukesi tuleb keeta erineva aja, mis võib nii mõnelegi tulla üllatusena.
  • Net-a-Porter, veebisait, kust saab osta valmisriideid. Saab surfata kataloogis ringi ja ka tooteid osta.
  • Marie Claire app: on võimalik katsetada modelli näol kõiki neid, heh, neid erinevaid naiste vahendeid. Võtan siit midagi ja hõõrun selle Claudia Shifferile silma alla.  Nüüd võtan siit selle teise… mida iganes… ja määrin talle huultele ka.  Nagu te näete, ma ei tööta mitte esimest päeva selle programmiga.  Ja siis saan siit tagasi minna oma make-upi koti juurde ja kogu selle kraami ära osta.
  • Museum of London: jalutame Roomas ja valime näiteks… vaatamisväärsuse Bikini Briefs. Selleks, et seda ajaloolist asja näha, ei ole appi tegijad teinud asja meile lihtsaks. Näete, liivapilt: te peate hakkama siit nüüd hoolega kaevama. Kui te jalutate Roomas ringi ja näete inimesi, kes oma iphone nühivad, siis nad ilmselt kasutavad seda appi. Ja kaevasimegi välja – antiiksed bikiinid.
  • Frisbee, TopGear, KarateKid, kus saab kärbseid riisipulkadega püüda jne: mõnusad meelelahutuslikud ajatapmisvahendid.
  • Zippo app: seda on laetud alla üle 17 miljoni korra, mis on appimaailmas väga kõva sõna.  Ja selle appiga ei saa suurt midagi teha kui virtuaalne Zippo põlema panna. Nojah, kontserdil saad seda kasutada tavalise Zippo asemel ja sellega bändile lehvitada.  Aga see on lõbus ja naljakas ja meeldib inimestele.

Ja nüüd, Chupa-Chupsi appsi muusika taustal viimased soovitused: mõtle, mis sisu su kliendile võiks kasulik olla, siis: milline platvorm sellele sobib.

Twitter LinkedIn Facebook Digg Delicious Google Bookmarks Technorati Favorites : Jaga teistega