Tere, hea lugeja! Blogin jälle Passwordilt ja teen seda esinejaga võimalikult sünkroonis. Seega – ole palun väikeste näpukate suhtes leebe ja mõistev, sest proovin siia ettekannetest võimalikult detailse ülevaate anda.
Priit: keeruline on öelda, mida see “parim” õigupoolest tähendab. Tuleks lähtuda sellest, et antud hetkel on parim see, mida armastab kõige suurem arv kasutajaid. Appspire on [...]
Tere, hea lugeja! Blogin jälle Passwordilt ja teen seda esinejaga võimalikult sünkroonis. Seega – ole palun väikeste näpukate suhtes leebe ja mõistev, sest proovin siia ettekannetest võimalikult detailse ülevaate anda. Priit: keeruline on öelda, mida see “parim” õigupoolest tähendab. Tuleks lähtuda sellest, et antud hetkel on parim see, mida armastab kõige suurem arv kasutajaid. Appspire on paik, mis oma appibaasi pidevalt uuendab, sealt saab hea ülevaate, mida uut on. Tänapäeval on juba üle poole miljardi appi, neid on nii iTunes kui mobiilimarketes, selleks, et endale vajalik leida, on juba hädasti abivahendeid vaja. Enamus iPadi omanikest eelistab bränditud appe, inimestele meeldib, kui app kannab tuntud firma märki. Valdav enamus valiksid allalaadimiseks pigem brändiga seotud appi kui ilma tuntud brändita appi. Kui panete hulga appe lauale, nopitakse sealt kõigepealt välja kõige võimsama brändiga appi. Uuringud näitavad, et inimesed ootavad tuntud brändidelt appe, selliseid, mis toetavad nende igapäevaseid elustiilseid tegevusi. Samas, ca 80% appidest näevad tõsist vaeva, et neid laetaks alla kasvõi 100o korda. 1% kõigist appidest saavutab miljon allalaadimist. See tähendab lihtsalt seda, et enamus bränditud appidest jääbki tolmu koguma android marketisse. Kui brändil ei ole niivõrd võimas nimi, et ta ise ennast müüb jõu või võimsusega, siis on sellel appil vaja tohutut turundusjõudu, et see läbi lööks. Ei ole nii, et teed appi ja siis arvate, et nüüd app hakkabki suure hooga teie brändi turundama, siis nii see ei ole. App vajab ise turundamist. 25 kõige populaarsema appi hulgas oli 16 mängu. Samas on paljud popid appid mingid lihtsad elu/viisi toetavad funktsionaalsused. Tavaliselt soovitatakse 3 omadust:
Parimad bränditud appid tänapäeval isegi mitte ei sarnane reklaamile. Näiteks:
Ja nüüd, Chupa-Chupsi appsi muusika taustal viimased soovitused: mõtle, mis sisu su kliendile võiks kasulik olla, siis: milline platvorm sellele sobib. |