Juba homme, see tähendab neljapäeval, 17. mail algab Pärnu Turunduskonverents 2012. Seekord siis deviisi all: “Kas klient on rumal?”
ADM (Kristiina Keerov) ja MBD (Erki Heinsaar) räägivad 18. mail kell 14:00 Kammersaalis sotsiaalmeediast – täpsemalt siis FaceBookis turundamisest.
Juttu tuleb:
Miks eestlased on maniakaalsed jagajad.
Mida ettevõtted sotsiaalmeedias valesti teevad.
Ja mida nad õigesti teevad.
Mitmele inimesele tuleks näidata õllereklaami.
Kuidas naistepäeval [...]
Juba homme, see tähendab neljapäeval, 17. mail algab Pärnu Turunduskonverents 2012. Seekord siis deviisi all: “Kas klient on rumal?”
ADM (Kristiina Keerov) ja MBD (Erki Heinsaar) räägivad 18. mail kell 14:00 Kammersaalis sotsiaalmeediast – täpsemalt siis FaceBookis turundamisest.
Juttu tuleb:
- Miks eestlased on maniakaalsed jagajad.
- Mida ettevõtted sotsiaalmeedias valesti teevad.
- Ja mida nad õigesti teevad.
- Mitmele inimesele tuleks näidata õllereklaami.
- Kuidas naistepäeval viina müüa. Ja jäätist.
- Kas 63 fänni on parem kui 40 000.
- Ja räägime viiest olulisest edutegurist, mida kõik teavad, aga vähesed järgida viitsivad-oskavad-tahavad-taipavad.
- Nimeliselt: Saku, Liviko, Balbiino, Valio, Tele2, Swedbank, SEB, ON24, Samsung, Eesti Post, EMT ja mõned veel.
- Selles osas, kas Facebooki sisutootmise peaks agentuurist sisse ostma või oma majas ise tegema, ei ole esinejad veel ühele meelele jõudnud ja ehk jätkub vaidlus rohkemate osavõtul ka konverentsisaalis.
: Jaga teistega
