Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Imagine blog - Parim disain on nagu kõrge IQ-ga missikandidaat

Lisa oma blogi
Sille käis septembri lõpus Eesti Disainiauhindade jagamisel, kust ka Imagine ei pidanud tühjade kätega lahkuma. Eesti Pagari “Leivategu” võitis veebidisaini alakategoorias (sotsiaalmeedia/reklaam) ainsa väljaantud auhinna, pronksi. Eesti Disainiauhind on disainerite seas järjest hinnatum ja prestiižem tunnustus, kui ükskõik mis teine auhind. See on äärmiselt aus auhind, kuna siin hinnatakse puhast disaini ja ilu ning jäetakse […]

Sille käis septembri lõpus Eesti Disainiauhindade jagamisel, kust ka Imagine ei pidanud tühjade kätega lahkuma. Eesti Pagari “Leivategu” võitis veebidisaini alakategoorias (sotsiaalmeedia/reklaam) ainsa väljaantud auhinna, pronksi.

Eesti Disainiauhind on disainerite seas järjest hinnatum ja prestiižem tunnustus, kui ükskõik mis teine auhind.

See on äärmiselt aus auhind, kuna siin hinnatakse puhast disaini ja ilu ning jäetakse välja igasugune rahvale peale minemine ja brändituntus. Sellele auhinnale võivad kandideerida noored disanerid kõrvuti vanade kaladega ja neile pika puuga ära teha. Värskust annab ka välisžürii kaasamine.

Kuid seekord kajas läbi võidutööde puhul lisaks ilusale disainile kasutajasõbralikkus. Enam paljalt ilusaks olemisest ei piisa vaid tahetakse midagi enamat! Su töö peab olema uudne, geniaalse ideega, su töö peab olema nagu kõrge IQ-ga missikandidaat .

Mulle meeldis, et seekord võitsid lisaks suurtele agentuuridele üksik-paaris kandidaadid. Parim näide on firmagraafika kategooria, mille pani kinni Merike Tamm oma Viljandi Pärimusmuusika Festivali plakatiga ja Janar Siniloo kohe kannul oma JUPPiga. Kolmanda koha sai AKU oma fantastilise TMW brandinguga. Lisaks silmapaistev suur trükis Kaamos Kerli Virkilt ja Stella Skulatšjovalt. Tasub eraldi mainimist Aasta disaineri tiitli pälvinud Uku Kristjan Küttise tööde ühte hea kvaliteet!

Imagine sai auhinna veebidisaini sotsiaalmeedia kategoorias, kus peale meile antud pronksi teisi auhinna väärilisi töid ei olnud. Olla kategooria parim innustas mind eelkõige püüdma teisi metalle. Arutlesin omaette, milles meie edu seisnes. Loomulikult juba algsel tasandil heas idees ja disainis, aga ka koostöö arendusmeeskonnaga. Fantaseerida ja luua on üks asi, aga teine on see ka tööle saada nii, et see kõigis viies brauseris ja mitmetes nutiseadmetes sama hea välja näeks. Siinkohal tänan meie partnerit Rockstari. Muidugi pole juhus, et me töötame ühes kontoris ühtse tiimina, vaid kalkuleeritud otsus just oma töö efektiivsemaks ja paremaks muutmises. Ja see sai sai ka tunnustatud.