21. sajandi teise kümnendi algul olid sotsiaalmeedia kanalid aktiivselt ülemaailmset veebi vallutamas ning nende kasutajate hulk kasvas iga päev. Tollel ajal maailma kõige populaarseima sotsiaalmeedia kanali tiitlit kandev Facebook võimaldas oma keskkonda arendada tarkvaralisi mänge ja reklaamkampaania lahendusi, näiteks mälumängud, pildi- ja videovõistlused, kutsu 10 sõpra liituma või osta 10 toodet, et jõuda järgmise tasemini. Enne […] The post Once upon a time in 7Blaze ehk 7Blaze lugu appeared first on 7Blaze Social. 21. sajandi teise kümnendi algul olid sotsiaalmeedia kanalid aktiivselt ülemaailmset veebi vallutamas ning nende kasutajate hulk kasvas iga päev. Tollel ajal maailma kõige populaarseima sotsiaalmeedia kanali tiitlit kandev Facebook võimaldas oma keskkonda arendada tarkvaralisi mänge ja reklaamkampaania lahendusi, näiteks mälumängud, pildi- ja videovõistlused, kutsu 10 sõpra liituma või osta 10 toodet, et jõuda järgmise tasemini. Enne igat mängu pidid sa kõigepealt fänniks hakkama ja pea kõik mängud lõppesid ka auhindade jagamisega. Sellised rakendused võimaldasid meelitada Facebooki kasutajaid ettevõte fännilehega liituma. Kuigi sellise lahenduse vastu tundsid ettevõted sügavat huvi oli teenusepakkujaid, mille põhitegevuseks oleks olnud Facebooki tarkvaraliste reklaamikampaaniate korraldamine, tollel ajal vähe. Head võimalust ära tundes panid neli Eesti Infotehnoloogia Kolledži tudengit 2011. aastal pead kokku ning Fänne aitas 7Blaze koguda peamiselt interaktiivsete mängude ja auhinna looside vahendusel. Eesti klientidele aitasime juurde saada sadu tuhandeid fänne millega tõstsime ettevõtete veebilehtede külastatavust ja müügiarvu näitajat kampaania perioodiks. Siinkohal ilmnes probleem, et kuna tegevus sotsiaalmeedia fännilehel oli projektipõhine ning kampaaniavahelised perioodid olid pikad jõudis fännide huvi ettevõte ja selle pakkutava teenuse või toote vastu ära närbuda. Selle probleemi lahendamiseks hakkasime pakkuma sotsiaalmeedia fännilehe halduse teenust. Fännilehtede haldamisel tulime järeldusele, et parima tulemuse tagas efektiivne koostöö. Ideaalne tööjaotus kliendi ja teenuseosutaja vahel on 50/50, kuid paraku soovib suurem osa ettevõtetest teenust ostes, et kogu töö tehtaks nende eest ära ja omapoolne panus oleks minimaalne. Sellisel juhul jääb töösuhe liialt ühepoolseks ning ettevõttel jääb sotsiaalmeedia pakutavad võimalused (sihtgrupi tundma õppimine, turu-uuringud, uute töötajate otsing, müügitöö suurendamine) kasutamata. Muidugi leidub klientide seas ka teise äärmusesse kalduvaid, kes soovivad ise suurema osa tööst ära teha, seejuures pannes kogu vastutuse tulemuse eest teenusepakkuja õlule. Sellisel juhul on töömaht äärmiselt suur ning on soovitatav sotsiaalmeediaga tegelev inimene ettevõttesse tööle võtta. Mitmete ettevõtete esindajatega suheldes mõistsime kuidas tagada neile maksimaalne efektiivsus sotsiaalmeedias tegutsemisel. Parima tulemuse saavutamiseks peab sotsiaalmeedia kanaleid haldama ettevõte ise ning vajaduse korral kaasab abi väljaspoolt: palkab strateegi, sisuloojaid, kujundajaid või tellib sotsiaalmeedias kampaania läbiviimise teenust. Sellest tuleneb ka 7Blaze’i missioon: võimaldada inimestel tehnoloogia abil saavutada oma isiklikke ja ärilisi eesmärke kiiremini, soodsamalt ja lõbusamalt. Detailsemalt soovime julgustada ja inspireerida ettevõtteid tegutsema sotsiaalmeedias ning õpetada selle jaoks vajalike tööriistade kasutamist. Võta ühendust, kui sulle pakub huvi sotsiaalmeedia halduri coaching või sul on tarvis konsultatsiooni. Aitan sul ellu viia sotsiaalmeedia kampaaniaid, leida lahendus veebilehtede ja tarkvara arenduseks ning soovitada Eesti sotsiaalmeedia haldureid. [contact-form-7]The post Once upon a time in 7Blaze ehk 7Blaze lugu appeared first on 7Blaze Social. |