Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Imagine blog - Olen rangelt samasooliste kooselu…

Lisa oma blogi
Jah, nüüd ma ütlen selle lõpuks välja. Olen rangelt samaooliste kooselu…aga oodake, põhjendan selle veidi laiemalt ära oma blogipostituses. Kui tahad teada, loe otsast lõpuni. Kaheksa sekundit on reklaamimaailmas kõige olulisem ajaperiood. Just kaheksa sekundit on see aeg, mil inimene pöörab reklaamile tähelepanu. Kui sinnamaani pole reklaamitarbija süvenenud, on ta sinu jaoks kadunud. Istu, kaks, tegid si**a tööd! Sina, reklaamitegija, kas sa ikka tead, et Sul hakkab aeg otsa saama. Mis mõttes otsa? Otseses! Veel paar aastat tagasi läbi viidud uuringus selgus, et inimese tähelepanuvõime oli märksa suurem. Reklaamitarbija suutis siis ühele asjale keskenduda koguni 12 sekundit. Tundub ju ulme,... View Article