Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Imagine blog - Olen rangelt samasooliste kooselu…

Lisa oma blogi
Jah, nüüd ma ütlen selle lõpuks välja. Olen rangelt samaooliste kooselu…aga oodake, põhjendan selle veidi laiemalt ära oma blogipostituses. Kui tahad teada, loe otsast lõpuni. Kaheksa sekundit on reklaamimaailmas kõige olulisem ajaperiood. Just kaheksa sekundit on see aeg, mil inimene pöörab reklaamile tähelepanu. Kui sinnamaani pole reklaamitarbija süvenenud, on ta sinu jaoks kadunud. Istu, kaks, […]

Jah, nüüd ma ütlen selle lõpuks välja. Olen rangelt samaooliste kooselu…aga oodake, põhjendan selle veidi laiemalt ära oma blogipostituses. Kui tahad teada, loe otsast lõpuni.

Kaheksa sekundit on reklaamimaailmas kõige olulisem ajaperiood. Just kaheksa sekundit on see aeg, mil inimene pöörab reklaamile tähelepanu. Kui sinnamaani pole reklaamitarbija süvenenud, on ta sinu jaoks kadunud. Istu, kaks, tegid si**a tööd!

Sina, reklaamitegija, kas sa ikka tead, et Sul hakkab aeg otsa saama. Mis mõttes otsa? Otseses! Veel paar aastat tagasi läbi viidud uuringus selgus, et inimese tähelepanuvõime oli märksa suurem. Reklaamitarbija suutis siis ühele asjale keskenduda koguni 12 sekundit. Tundub ju ulme, et tähelepanu fokusseerimise aeg on kahanenud koguni kolmandiku võrra, aga mis siin imestada. Tegelt ka!

Vaata nüüd korra nutitelefonist kella. (Tee seda reaalselt palun ja alles siis loe edasi, see on VÄGA oluline!)

Jube lihtne ülesanne oli, eksole? Aga muidugi oli, kui uuringute kohaselt on 91% inimestest on nutitelefon kogu aeg käeulatuse kauguses. 91% jaoks on nutitelefon nagu pisike siiami-kaksikust õde või vend, kes nendega kogu aeg kaasas tilbendab. Need on jõhkrad numbrid ja pole imestada, et inimeste tähelepanuvõime kestab vaid kaheksa sekundit.

Teine asi on multitasking. Tänapäeva perekondade õhtuidüllid on sageli sarnased – istume mängiva teleka ees, ühel on põlvede peal läpakas, teisel näpus nutitelefon, üks scrollib, teine chatib. Pöörata nüüd järsku tähelepanu mõnele igavale pesuvahendi reklaamile kauemaks kui kaheksaks sekundiks…Ei,, aitäh, isegi kahe sekundiga on suuri raskuseid.

Just selliselt võtaksin kokku “Carlsberg Digital Media Workshopi”, kus mul õnnestus Saku Õlletehase (high five! luban ka edaspidi Saku tooteid osta) kutsel osaleda. Jah, neid uuringuid, millele viitasin, ei korraldanud ma ise kontori ukse ees, vaid neid esitas oma presentatsioonis Carlsbergi meediadirektor Christian Godske.

Ühesõnaga, kui reklaami teete, tõmmake need kohe käima, soovitatavalt vähema kui kaheksa sekundiga!

Mis puutub minu postituse algusesse. Eks ma võtsin sellest koolitusest õppust ja proovisin oma postitusele kohe tähelepanu tõmmata. Kui ma mõnegi ainult selle pärast lugema panin, sai eesmärk täidetud.

Ma isiklikult pooldan, et kõik inimesed oleks õnnelikud, aga see kõlab ju nagu Miss Universumi intervjuuvoor ja on teostuselt sama keeruline nagu kommunism…