Tänasel esmaspäevasel koosolekul näitasin kolleegidele erinevaid shockvertising reklaamileide, mille eesmärgiks on tähelepanu tõmmata erinevatele sotsiaalprobleemidele. Aga kuna heale esitlusele aitab kaasa emotsionaalne rollercoaster, lisasin ka lõppu ühe naljaka “nii halb, et see on hea” reklaami, mis väärib eraldi väljatoomist (esimene video). Tegu on ühe Californias asuva käigukasti parandustöökoja eelmisel aastal üles laaditud reklaamiklipiga, mille peaosas […]
Tänasel esmaspäevasel koosolekul näitasin kolleegidele erinevaid shockvertising reklaamileide, mille eesmärgiks on tähelepanu tõmmata erinevatele sotsiaalprobleemidele. Aga kuna heale esitlusele aitab kaasa emotsionaalne rollercoaster, lisasin ka lõppu ühe naljaka “nii halb, et see on hea” reklaami, mis väärib eraldi väljatoomist (esimene video). Tegu on ühe Californias asuva käigukasti parandustöökoja eelmisel aastal üles laaditud reklaamiklipiga, mille peaosas on firmaomanik Goorgen Zargarian ise. Zargarian emigreerus Ameerika Ühendriikidesse Iraanist, kuid nagu perekonnanimigi viitab, ulatuvad tema juured Armeeniasse. Lisaks käigukastidele armastab ta ka laulmist ja naisi – mõlemat kirge demonstreerib ta ka videos. Idamaine muusikarütm ja eelmisesse millenniumisse kuuluvad visuaalefektid on video teinud ülipopulaarseks (vaadatud ligi 4,4 miljonit korda) ja ilmselt ka firma raamatupidamisse uued tuuled viinud. Käigukastide parandusega tegeleva firma reklaamklipp… Goorgen Zargarian veidike lähemalt Ära saada autoroolis olles sõnumeid! Aga millist eeskuju Sina oma lapsele annad? Huvitav eksperiment sellest, mida ja kuidas inimesed märkavad Kas Sa mõtled oma lapse tulevikule? |