Uues versioonis on muutunud paindlikumaks klientide ja kontaktide haldus, lisandunud müügitoru vaade ja täienenud Hansa raamatupidamistarkvaraga sünkroniseerimise võimalused.
Nexti tarkvara on uuendatud.
Aktiivne versioon on 2.5.2. Allpool on toodud olulisimate täienduste nimekiri.
Kliendid ja kontaktid
- Isikute ja firmade liitmine. Enam ei ole vaja erinevate võimaluste kasutamiseks klientide andmeid topelt sisestada. Nii saab pakkumisi ja arveid teha nüüd ka eraisikutele ning saatmisnimekirjadesse lisada ka ettevõtteid.
- Uue võimalusena saab määrata seda, kas firmasid ja isikuid hallatakse eraldi, nagu seni, või koos, ühtses vaates. Selline ühtses loetelus kuvamine annab aga võimaluse kuvada näiteks kõiki kliente või kõiki tarnijaid, sõltumata sellest, kas need on ettevõtted või eraisikud.
Kontaktidele on nüüd võimalik lisada piiramatul hulgal erinevaid aadresse, telefoninumbreid ja muid kontaktandmeid.
- Et kiiresti soovitud klientide või isikute nimekirja näha, saab kasutada järjehoidjaid isikute, firmade, klientide või tarnijate lihtsamaks kuvamiseks. Samuti saab järjehoidjaid ise vastavalt vajadusele juurde luua.
Müügitoru (Sales Pipeline)
Müügitoru vaate abil saad ülevaate kogu tiimi või konkreetse halduri hetke müügivõimaluste kohta. Võimalused on esitatud etappide kaupa summeerituna. See aitab jälgida, et kõigile müügifaasidele pöörataks piisavalt tähelepanu. Müügitoru vaade aitab ka kiiremini prognoosida tulevaste perioodide käibeid.
Muud täiendused
- Hansaraama ja Nexti vaheline sünkroniseerimine arvestab nüüd ka kliendiklasside, käibemaksukoodide, müügimeeste jms andmetega.
- Ressurssidele taustavärvi määramise võimalus – nüüd on kalendris lihtsam eristada näiteks koosolekute ruumis aset leidvaid sündmusi.
- Kestuste seadistamine. Nüüd saad sündmuse või ülesande kestused ise minuti pealt paika panna.
- Kinnisvaraobjektide ID-de automaatne uuendamine kinnisvaraportaalides.
- Arvekäske saab sisestada teiste kasutajate nimel. Samuti saab nüüd arvekäsku luues määrata arve saajale lisaks cc-aadress.
- Kõikide Nextis kasutavate tunnuste haldamine toimub nüüd ühes menüüs – Seaded > Tunnused.
- Kalendrisündmuse või ülesande lisamisel on kontakti valimisel esimesena kuvatud kliendiga seotud kontaktid.
- Kalendri kuu vaatel on uuenenud kujundus.
Kui mõni uutest võimalustest pakub sulle huvi, kuid seda ei ole sinu Nexti keskkonnas aktiveeritud, siis palun võta ühendust meie müügiosakonnaga aadressil info@next.ee.
Kuhu Next liigub?
Järgmises versioonis on plaan täiendada oluliselt kalendri ja ülesannetega seotud funktsionaalsust. Samuti lisandub võimalus luua eelarveid, planeerida müüki toodete ja isikute lõikes ja neid aruannetes reaalsusega võrrelda. Lihtsamaks ja mugavamaks muutub e-mailide saatmine Nexti kontaktidele ja samuti töötame lahenduse kallal, mis lisab sinu Nexti keskkonnale praktiliselt piiramatu kettaruumi kasutamise võimaluse.
Kui sul on nende teemadega seoses ideid või ettepanekuid, siis võta meiega julgelt ühendust.