Naerumärk ja selle vajalikkusest teenindusasutuses Kindlasti olete märganud, et paljudesse teenindusasutustesse (restoranid, kohvikud, juuksurid, lennujaam, jm.) on mõni aeg tagasi ilmunud puutetundliku ekraaniga seadmed, kus peal on naeratav roheline, ükskõikne kollane ja nukker punane nägu. Sellega soovitakse teada saada külastajate tagasisidet teenindusele lootuses, et see on objektiivne. Kindlasti mõnel juhul nii ongi ja paljudel juhtudel inimesed oma tagasisidet ka nendel elututel masinatel annavad, aga mind ajendas sellel teemal kirjutama 3 juhtumit. Söögikoht Toit’s ja ülemeelikud lapsed. Juhtusin mõni aeg tagasi einestama söögikohas Toit’s, kus ühel hetkel ülemeelikud lapsed avastasid puutetundliku ekraani ja hakkasid sellega mängima, vajutades järjest eelpoolnimetatud värvilistele nägudele.... View Article
|