Tänases postituses vaatame aasta kuuenda nädala kõige edukamaid ja kehvemaid fännilehti. Ehk kes Eesti fännilehtedest kogusid kõige rohkem uusi fänne ja kes kaotas neid enim. Luubi alla võtame ainult ärilisel eesmärgil tegutsevad Eestimaised lehed. Statistika pärineb Eesti suurimast Facebooki fännilehtede statistika andmebaasist. Samuti vaatame, miks neil hästi läks ja kuidas Loe edasi […]
Tänases postituses vaatame aasta kuuenda nädala kõige edukamaid ja kehvemaid fännilehti. Ehk kes Eesti fännilehtedest kogusid kõige rohkem uusi fänne ja kes kaotas neid enim. Luubi alla võtame ainult ärilisel eesmärgil tegutsevad Eestimaised lehed. Statistika pärineb Eesti suurimast Facebooki fännilehtede statistika andmebaasist. Samuti vaatame, miks neil hästi läks ja kuidas saaksid Sina sama teha! TegijadSelver +15 242 uut fänni EMT +3287 uut fänniEMT on samuti teinud ühe vägeva kampaania, kus osalejad saavad iga päev kampaaniarakenduses avada ühe karbi ning seeläbi koguda punkte ja tahvelarvuti võitmise tõenäosust kasvatada. Algne idee paistab pärit olevat ühelt aegade edukamast Post24 kampaaniast ja sinna juurde on lisatud punktikogumise faktor. Tulemus pole nii hea kui Selveril, kellel oli veidi päevakohasem probleem või hoopis suurem reklaamieelarve? Postimees +2158 uut fänni Lisandra Butiik +1657 uut fänni Monton +1276 uut fänni LäbikukkujadLäbikukkujate iseloomustamiseks on ilmselt jälle heaks sõnaks “nännijahtijad”. Mõne lehe puhul ilmselt ka vanuse lisandamine ning teema päevakohasuse kadumine. Ilusat ja töökat nädalat ning edukat turundamist Facebookis kõigile lugejatele soovib 7Blaze! |