Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

7 BLAZE OÜ - Nädala tegijad ja läbikukkujad fännilehed – Nädal 6

Lisa oma blogi
Tänases postituses vaatame aasta kuuenda nädala kõige edukamaid ja kehvemaid fännilehti. Ehk kes Eesti fännilehtedest kogusid kõige rohkem uusi fänne ja kes kaotas neid enim. Luubi alla võtame ainult ärilisel eesmärgil tegutsevad Eestimaised lehed. Statistika pärineb Eesti suurimast Facebooki fännilehtede statistika andmebaasist. Samuti vaatame, miks neil hästi läks ja kuidas Loe edasi […]

Tänases postituses vaatame aasta kuuenda nädala kõige edukamaid ja kehvemaid fännilehti. Ehk kes Eesti fännilehtedest kogusid kõige rohkem uusi fänne ja kes kaotas neid enim. Luubi alla võtame ainult ärilisel eesmärgil tegutsevad Eestimaised lehed. Statistika pärineb Eesti suurimast Facebooki fännilehtede statistika andmebaasist. Samuti vaatame, miks neil hästi läks ja kuidas saaksid Sina sama teha!

Tegijad

Kuuenda nädala parimad Faceooki fännilehed

Selver +15 242 uut fänni
Sel nädalal sai esimese koha toidupoodide kett Selver, kes suutis nädalaga oma fännibaasi kasvatada lausa 47% võrra! Põhjust ei pea kaugelt otsima. Teadagi, et viimasel ajal räägitakse palju toiduhindade tõusust ja Selver otsustas selle teadmise enda kasuks pöörata ning lubas maitsekalt disainitud ning hästi läbimõeldud kampaanias ära anda aastase toiduvaru 2000€ väärtuses. Pole paha!

EMT +3287 uut fänniEMT on samuti teinud ühe vägeva kampaania, kus osalejad saavad iga päev kampaaniarakenduses avada ühe karbi ning seeläbi koguda punkte ja tahvelarvuti võitmise tõenäosust kasvatada. Algne idee paistab pärit olevat ühelt aegade edukamast Post24 kampaaniast ja sinna juurde on lisatud punktikogumise faktor. Tulemus pole nii hea kui Selveril, kellel oli veidi päevakohasem probleem või hoopis suurem reklaamieelarve?

Postimees +2158 uut fänni
Pean tunnistama, et Postimees on vaikselt kasvanud ja ületab varsti 100 000 piiri, mis on parim tulemus ainult Eestlaste seas levinud fännilehtede hulgas. Kiitus! Samas ei ole kõik nii ilus kui paistab. Kui vaadata Postimehe eduvalemit, siis on näha, et kasutatakse piltkampaaniaid, mis on üsna libe tee, kuna tegelikult pole need otseselt Facebooki poolt lubatud. On ainult ajaküsimus, millal mõni konkurent selle teadmise avastab ning Postimehe vastu ära kasutada võib. Ettevaatust!

Lisandra Butiik +1657 uut fänni
Pole midagi pikemalt kosta kui: “Lähenev valetinipäev? Ja piltkampaaniaid.”

Monton +1276 uut fänni
Täpset põhjust on raske tuvastada. Arvan, et 2013 kevadkollektsiooni avaldamine Facebookis ja uue poe avamine Virukeskuses on Facebooki kasutajate hulgas piisavalt huvi tekitanud ning seeläbi on Monton enda fännibaasi mõnusa 10% võrra kasvatanud.

Läbikukkujad

6 nädala läbikukkujad!

Läbikukkujate iseloomustamiseks on ilmselt jälle heaks sõnaks “nännijahtijad”. Mõne lehe puhul ilmselt ka vanuse lisandamine ning teema päevakohasuse kadumine.

Ilusat ja töökat nädalat ning edukat turundamist Facebookis kõigile lugejatele soovib 7Blaze!