Mulle tundub, et trendiks on kujunemas erinevad privaatsõnumite kontseptsioonid nagu näiteks WhatsApp ja noorenduskuuri läbinud Facebook Messenger. Ja ma arvan, et see saab olema tõeliselt huvitav väljakutse brändidele. Noorem generatsioon on rohkem mures oma privaatsuse pärast ega taha enam brändidega suhelda samamoodi kui varem. Samuti ei ole nad huvitatud sisust, mida neile otsekoheselt peale surutakse. Seepärast eelistavad nad üha enam kasutada privaatsõnumite platvorme. Sellel on omakorda aga suur mõju brändidele, kes peavad pingutama, et leida parimad viisid, kuidas nendesse keskkondadesse infiltreeruda ja luua tähendusrikast sisu. - Nicholas Bean
Nicholas Bean: Uueks trendiks sotsiaalmeedias saavad privaatsõnumite platvormid www.best-marketing.ee Intervjuu Rootsi agentuuri DigitasLBi sotsiaalmeedia analüütiku Nicholas Beaniga, kes esineb 22. aprillil Tallinnas toimuval sotsiaalmeedia konverentsil. |