Miks on suhtekorraldajad sotsiaalmeedia rongist maha jäänud? Klient pöördub sotsiaalmeedia teenuse ostmiseks sotsmeediale spetsialiseerunud agentuuri või reklaami- või meediaagentuuri poole. In nomine konsultant Heikki Sal-Saller tunnistab, et PR-agentuurid on tõesti pressiteate-kesksed. „PR on seotud firmajuhiga, aga vaadake, kui palju firmajuhte on Facebookis! Traditsiooniline firmajuht tahab näha oma pressiteadet Äripäeva paberlehes ja seda 10 korda enne üle kontrollida.“ Marek Unt samas väidab, et JLP jaoks on sotsiaalmeedia küll töö orgaaniline osa. „Tänapäevane agentuur peaks suutma kõiki kaasaegseid kanaleid kasutada,“ ütles Marek. „Selleks peab aga ka firmajuht kaasaegne olema,“ täiendas Sal-Saller. – Best Practice sotsiaalmeedia parimate praktikate konverents 2014.