Ka infolehekülg võib olla huvitav
Loogiline on, et suurem osa veebilehti sisaldab põgusat infot firma asukoha ja telefonide/e-mailide kohta ning lühike loetelu tegevusaladest. Kõik. Seda on tihti püütud vürtsitada mõne·template·ehk malldisainiga ja enamasti on tegu lihtsa HTML veebiga, millel puudub igasugune SEO ning mugav kasutatavus. See aga ei pea nii olema.
Tõsi, Maantemuuseumi veebileht on küll palju enamat kui lihtne infolehekülg, kuid hea inspiratsiooniallikas on see sellegipoolest. Koduleht on kena kujundusega ja paeluv ning jätab külastajale hea mulje. Disainiga on tabatud täpselt maantemuuseumi eesmärki ehk täidetud on punkt, mida peaksid järgima kõik firmaveebide omanikud - koduleht peab sisaldama elemente ettevõtte olemusest ning olema nö. teemas. Olgu selleks siis värvivalik, tegevusala, tootedisain või mis iganes veel paremini teie firmat iseloomustab. Seda laialt levinud malldisainidega ei saavuta.
Disainiga määrad sihtgrupi
Näitena toodud The Shore Villa koduleht (mis on kusjuures loodud Joomla! põhjal) on selgelt suunatud jõukamatele kundedele. Luksuslikkust rõhutab selge ja kvaliteetne pilt, tumedad ja heledad puhtad toonid ning loomulikult päikeseloojanguga ookeanivaade :) Kõik selle veebilehe juures on kutsuv. Rikkalikud, soojad toonid tekitavad külastajas rahuliku tunde.
Kinnituseks eelmise näite juures kirjutatule, on ka siin välja toodud täpselt see, mida antud ettevõte pakub - mõnusat puhkust paradiisirannal.
Kodulehtede värskendamisega tegeleb ka aamenStuudio. Tahad oma vana veebilehe uue ja moodsama vastu välja vahetada, mis vastab täpselt sinu ja sihtgrupi ootustele, kirjuta meile, mõtleme koos välja mida paremaks saab teha :)