Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Best Marketing - Mida me ette kujutame, kui räägime seenioridest? Seeniori stereotüüp = vanainime...

Lisa oma blogi
Mida me ette kujutame, kui räägime seenioridest? Seeniori stereotüüp = vanainimene, tööl ei käi, tehnikakauge, vanamoeline, üksik, kapp rohtusid täis, ei näe, ei kuule, ei liigu eriti, raha vähe, aega palju, hoiab aeg-ajalt lapselapsi. Paljud Eesti turundajad lähtuvad neist stereotüüpidest ja siis imestavad, miks sihtrühm rahul ei ole. Mõelge Enn Veskimägi, Arvo Pärti, Ita Everi, Reet Linna, Aleksei Turovski, Eri Klasi peale. Turundaks nendele!? EMT seeniorpakett ei müünud seepärast, et selle nimi oli „Seeniorpakett“! See tunne, et olen vana, algab 80. eluaastast. - Kaarel Mikkin ja Stanislav Nemerzhitski Brand Manualist @ Seenioridele turundamise seminar 2014